ID článku : 00254210 / Naposledy upravené : 19.11.2020

Po pripojení k zariadeniu PS5 pomocou kábla HDMI nemá televízor žiadny zvuk ani obraz

    V softvéri televízora sa vyskytol problém, ktorý môže spôsobiť, že po pripojení televízora k hernej konzole PS5™ nebude mať televízor po určitý čas (približne jednu minútu) zvuk alebo obraz. Tento problém sa vyrieši v budúcej aktualizácia softvéru. Uložte si túto stránku ako záložku a pravidelne kontrolujte aktualizované informácie.

    Medzitým môžete pomocou tohto riešenia problém dočasne vyriešiť:

    Táto zmena nastavenia konvertuje signál 4K120hz na signál 4K60hz s nižším rozlíšením, takže až bude k dispozícii softvér televízora, aktualizujte ho.

    1. Zmeňte nastavenie HDMI® Signal Format (Formát signálu HDMI) pre vstup HDMI, ku ktorému je konzola PS5 pripojená, na Standard format (Štandardný formát) alebo Enhanced format (Dolby Vision) (Vylepšený formát (Dolby Vision)).
      1. Vyberte položky Settings (Nastavenia) → Watching TV (Sledovanie televízora) → External inputs (Externé vstupy) → HDMI signal format (Formát signálu HDMI) 
      2. Vyberte vstup HDMI, ku ktorému je pripojená konzola PS5 (buď HDMI 3 alebo HDMI 4) a potom zmeňte nastavenie na Standard format (Štandardný formát) alebo Enhanced format (Dolby Vision) (Vylepšený formát (Dolby Vision)).
    2. Na diaľkovom ovládaní stlačte a podržte tlačidlo Power (Napájanie), až kým sa na obrazovke televízora neobjaví položka Restart (Reštartovať) a potom stlačte tlačidlo Enter, aby ste ho reštartovali.
    • Zaregistrujte svoj produkt

      Získajte prístup k všetkým informáciám, udržiavajte produkt aktualizovaný a využívajte úžasné zľavy

    • Komunita Sony

      Navštívte našu lokalitu Community a podeľte sa o svoje skúsenosti a riešenia s ostatnými zákazníkmi spoločnosti Sony

    • Kontaktovanie podpory

      Kontaktujte tím podpory spoločnosti Sony

    • Oprava a záruka

      Požiadajte o opravu, sledujte ju alebo sa jej dokonca vyhnite