ID článku : 00254210 / Naposledy upravené : 27.08.2021

Po pripojení ku konzole PS5 pomocou kábla HDMI nemá televízor žiadny zvuk ani obraz

    V softvéri televízora sa vyskytol problém, ktorý môže spôsobiť, že po pripojení televízora k hernej konzole PS5™ nebude mať televízor po určitý čas (približne jednu minútu) zvuk alebo obraz.

    Je k dispozícii aktualizácia firmvéru

    Na riešenie tohto problému bola vydaná a sprístupnená verzia aktualizácie firmvéru v6.0414. Táto verzia aktualizácie firmvéru môže byť postupom času nahradená novšou verziou, ktorá zahŕňa túto výhodu.  Ak softvér vášho televízora nie je aktuálny a neaktualizuje sa automaticky, aktualizujte ho na najnovšiu verziu softvéru. Ďalšie informácie nájdete v tomto článku: Ako vykonám aktualizácie firmvéru/softvéru vo svojom televízore Android TV™/Google TV™?.

     

     

     

    • Zaregistrujte svoj produkt

      Získajte prístup k všetkým informáciám, udržiavajte produkt aktualizovaný a využívajte úžasné zľavy

    • Komunita Sony

      Navštívte našu lokalitu Community a podeľte sa o svoje skúsenosti a riešenia s ostatnými zákazníkmi spoločnosti Sony

    • Kontaktovanie podpory

      Kontaktujte tím podpory spoločnosti Sony

    • Oprava a záruka

      Požiadajte o opravu, sledujte ju alebo sa jej dokonca vyhnite