ID článku : 00234815 / Naposledy upravené : 19.10.2021

[360] Prečo nemôžem vykonať optimalizáciu aplikácií (personalizáciu)?

    V niektorých prevádzkových prostrediach optimalizácia aplikácie nemusí byť úspešná. V takom prípade vyskúšajte nasledovnú metódu.

    1. Skontrolujte, či je verzia aplikácie hudobnej služby nainštalovanej vo vašom zariadení kompatibilná s technológiou 360 Reality Audio.
    2. Znovu spustite funkciu 360 Reality Audio Setup (Nastavenie 360 Reality Audio) z aplikácie Headphones Connect.
    • Zaregistrujte svoj produkt

      Získajte prístup k všetkým informáciám, udržiavajte produkt aktualizovaný a využívajte úžasné zľavy

    • Komunita Sony

      Navštívte našu lokalitu Community a podeľte sa o svoje skúsenosti a riešenia s ostatnými zákazníkmi spoločnosti Sony

    • Kontaktovanie podpory

      Kontaktujte tím podpory spoločnosti Sony

    • Oprava a záruka

      Požiadajte o opravu, sledujte ju alebo sa jej dokonca vyhnite