ID článku : 00155230 / Naposledy upravené : 12.07.2018

Potrebujem pomoc v súvislosti s mojím kontom MySony alebo s registráciou môjho produktu v službe MySony

Relevantné produkty a kategórie tohto článku

Na tejto stránke nájdete informácie o službe MySony a pomoc pri riešení problémov súvisiacich s registráciou produktu alebo s vaším kontom.

Konto

Produkty


Konto

Problémy s prihlásením: Nemám prístup k svojmu kontu

Ak nemáte prístup k svojmu kontu, uistite sa, že

  • ste správne zadali e-mailovú adresu
  • Ak je e-mailová adresa správna, no nemôžete si spomenúť na heslo, použite funkciu Forgot your password (Zabudli ste heslo?). Na obnovenie hesla budete musieť zodpovedať svoju bezpečnostnú otázku a zadať dátum narodenia.

 

Čo ak som zabudol svoju bezpečnostnú otázku?

Ak je vaše konto uzamknuté, máte 2 možnosti:

  1. Kontaktovať nás. Pracovníci kontaktného strediska môžu odomknúť vaše konto. V budúcnosti zavedieme iný bezpečnostný systém, aby sme sa tejto situácii vyhli.
  2. Vytvoriť si nové konto s inou e-mailovou adresou.

 

Moje konto je zablokované

Po niekoľkých neúspešných pokusoch o prihlásenie sa konto na 120 minút uzamkne.
Po uplynutí tohto času to môžete skúsiť znova.  

  • Uistite sa, že klávesy Caps Lock alebo Num Lock klávesnice neovplyvňujú spôsob, akým zadávate heslo.
  • Po 120 minútach môžete skúsiť heslo obnoviť pomocou funkcie Forgot your password (Zabudli ste heslo?).

Prihlasovacia obrazovka služby MySony

Chcem aktualizovať svoje konto

Ak chcete aktualizovať svoj e-mail alebo adresu:

  1. Prihláste sa do svojho účtu My Sony.
  2. Prejdite do časti Moje konto.
  3. Aktualizujte potrebné polia.

 

Môžem si zmeniť heslo?

Ak si chcete zmeniť heslo, postupujte takto:

  1. Prihláste sa do svojho účtu My Sony.
  2. Prejdite do časti Moje konto.
  3. Prejdite nižšie na časť Zmena hesla.
  4. Zadajte staré a nové heslo.
  5. Zmenu potvrďte kliknutím na tlačidlo Zmeniť heslo.

 

Chcem odstrániť svoje konto

Mrzelo by nás, keby ste odišli, ale svoje konto môžete odstrániť vykonaním týchto krokov:

  1. Prihláste sa do svojho účtu My Sony.
  2. Kliknite na položku account information (informácie o konte) 
  3. Prejdite úplne nadol a vyberte položku Odstrániť konto.

Odstrániť konto

 

Produkty

Čo robiť, ak neviem nájsť produkt, ktorý chcem zaregistrovať?

  1. V prvom rade sa uistite, že produkt, ktorý chcete zaregistrovať, je produkt spoločnosti Sony Electronics. Ak vlastníte mobilné zariadenie Sony (Xperia) alebo produkt Sony Professional, mali by ste navštíviť jednu z nasledujúcich stránok:
  2. Ak ste si istý, že váš produkt je produktom spoločnosti Sony Electronics a manuálne ste zadali názov produktu, no nepodarilo sa vám ho nájsť, skúste ho vyhľadať pomocou rozbaľovacej ponuky.
  3. Ak prvé dva spôsoby nepomohli, váš produkt môže v našej databáze chýbať. Kontaktujte nás a overte si to.

 

Ako môžem aktualizovať alebo odstrániť produkt?

Ak chcete niektorý produkt vo svojom konte aktualizovať alebo ho z neho odstrániť, postupujte takto:

  1. Prihláste sa do svojho konta My Sony
  2. Prejdite na kartu My products (Moje produkty) a vyberte príslušný produkt
  3. Kliknite na položku Change my product details (Zmeniť údaje produktu) alebo Remove the product (Odstrániť produkt).

 

Nemôžem produkt zaregistrovať, pretože lokalita neakceptuje moje sériové číslo

Pole pre sériové číslo našťastie nie je povinné, takže ho môžete preskočiť.

Ak si nie ste istý, kde hľadať sériové číslo, pozrite si našu stránku pomocníka. Ukáže vám, kde nájdete číslo modelu aj sériové číslo.

 

Ako skontrolujem, či sa mi podarilo produkt zaregistrovať?

  1. Prejdite na kartu Moje produkty.
  2. Skontrolujte, či produkt je, alebo nie je dostupný.
  3. Ak nie je dostupný alebo nebol aktualizovaný, skúste registráciu alebo aktualizáciu produktu zopakovať. Ak sa vám stále nedarí zaregistrovať váš produkt, kontaktujte nás.
  • Zaregistrujte svoj produkt

    Získajte prístup k všetkým informáciám, udržiavajte produkt aktualizovaný a využívajte úžasné zľavy

  • Komunita Sony

    Navštívte našu lokalitu Community a podeľte sa o svoje skúsenosti a riešenia s ostatnými zákazníkmi spoločnosti Sony

  • Kontaktovanie podpory

    Kontaktujte tím podpory spoločnosti Sony

  • Oprava a záruka

    Požiadajte o opravu, sledujte ju alebo sa jej dokonca vyhnite