ID článku : 00254259 / Naposledy upravené : 04.12.2020

Ako obnoviť výrobné nastavenia na Android TV značky Sony?

    DÔLEŽITÉ UPOZORNENIE:

    • Toto riešenie platí pre televízory Android TV. Pre televízory BRAVIA, ktoré nie sú Android TV, si pozrite tento článok: Ako obnoviť pôvodné výrobné nastavenia televízora.
      Súvisiaca odpoveď: Ako skontrolovať, či je váš televízor BRAVIA Android TV
    • Upozorňujeme, že ak vykonáte obnovenie výrobných nastavení, všetky dáta a nastavenia televízora (informácie nastavení Wi-Fi a káblovej siete, prihlasovacie informácie účtu Google alebo iného účtu, Google Play a iné nainštalované aplikácie atď.) budú vymazané a televízor sa vráti do stavu, keď ste si ho zakúpili.
    • Ak ste tak ešte neurobili, najskôr vypnite a znova zapnite napájanie. Vypnutie a zapnutie napájania zvyčajne neobnoví nastavenia, ktoré sú uvedené vyššie pri obnovení výrobných nastavení.

    POZNÁMKY:

    • Ak máte aplikácie v časti [Apps] synchronizované s účtom Google, niektoré údaje aplikácií sa môžu obnoviť. 
      • Android™ 9:
        [HOME] (DOMOV) > [Settings] (Nastavenia) > [Device Preferences] (Predvoľby nastavenia) > [Google] > [Choose synced apps] (Vybrať synchronizované aplikácie) > vyberte položky, ktoré chcete synchronizovať so svojím účtom — [Sync now] (Synchronizovať)
      • Android 7.0, Android 8.0:
        [HOME] (DOMOV) > [Settings] (Nastavenia) > [Google] > [Choose synced apps in Sync] (Vybrať synchronizované aplikácie) > vyberte položky, ktoré chcete synchronizovať so svojím účtom > [Sync now] (Synchronizovať)
      • Android 6.0:
        [HOME] (DOMOV) > [Settings] (Nastavenia) > [Personal] (Osobné) > [Google] > [Choose synced apps in Sync] (Vybrať synchronizované aplikácie) > vyberte položky, ktoré chcete synchronizovať so svojím účtom > [Sync now] (Synchronizovať)
    • Obnovenie výrobných nastavení môže chvíľu trvať. Počkajte, kým sa nezobrazí hlásenie o dokončení postupu.
    • Po úspešnom dokončení postupu na obnovenie výrobných nastavení sa v televízore spustí Sprievodca počiatočným nastavením. Budete musieť súhlasiť so zmluvnými podmienkami a zásadami ochrany osobných údajov spoločnosti Google.
    • Po obnovení výrobných nastavení bude potrebné opätovne aktivovať sekvenciu párovania diaľkového ovládača s dotykovým panelom.

    Nižšie vyberte stav svojho televízora. Prevádzkový postup sa rôzni v závislosti od stavu televízora.


    Ak možno zobraziť domovskú obrazovku
     

    POZNÁMKA: Zobrazená obrazovka sa môže líšiť v závislosti od modelu alebo verzie operačného systému.

    1. Zapnite televízor.
    2. Stlačte tlačidlo HOME na diaľkovom ovládači.
    3. Vyberte položku Settings (Nastavenia).
    4. Nasledujúce kroky závisia od možností v ponuke televízora:
      • Vyberte položky Device Preferences > Reset (Predvoľby zariadenia > Obnovenie) (Android 9)
      • Vyberte možnosť Storage & Reset (Ukladanie a obnovenie) (Android 8.0 alebo starší)
    5. Vyberte možnosť Factory data reset (Obnovenie výrobných nastavení).
    6. Vyberte možnosť Factory data reset (Obnovenie výrobných nastavení).

    1. Vyberte možnosť Erase everything (Vymazať všetko).
      POZNÁMKA: Ak sa zobrazí požiadavka na zadanie hesla, zadajte heslo z voľby Rodičovský zámok (vysielanie).
    2. Vyberte položku Yes (Áno).

     Ak nemožno zobraziť domovskú obrazovku (tlačidlo HOME na diaľkovom ovládači nefunguje)

    Ak po stlačení tlačidla HOME na diaľkovom ovládači nedôjde k odozve, pokračujte podľa nižšie uvedeného postupu.
    POZNÁMKA: Zobrazená obrazovka sa môže líšiť v závislosti od modelu alebo verzie operačného systému.

    1. Zapnite televízor.
    2. Stlačte tlačidlo HELP na diaľkovom ovládači.
    3. Vyberte možnosť Help Guide (Pomocník) v časti How to use your TV (Ako používať televízor).
    4. Vyberte položku Settings (Nastavenia).
    5. Vyberte možnosť Configuring the TV (Konfigurácia televízora).
    6. Vyberte položku TV.
    7. Vyberte položku  Settings (Nastavenia).
    8. Nasledujúce kroky závisia od možností v ponuke televízora
      • Vyberte možnosť Device Preferences (Predvoľby zariadenia) > Reset (Obnovenie). (Android 9)
      • Vyberte možnosť Storage & Reset (Ukladanie a obnovenie) (Android 8.0 alebo starší)
    9. Vyberte možnosť Factory data reset (Obnovenie výrobných nastavení).
    10. Vyberte možnosť Erase everything (Vymazať všetko).
      POZNÁMKA: Ak sa zobrazí požiadavka na zadanie hesla, zadajte heslo z voľby Rodičovský zámok (vysielanie).
    11. Vyberte položku Yes (Áno).
    • Zaregistrujte svoj produkt

      Získajte prístup k všetkým informáciám, udržiavajte produkt aktualizovaný a využívajte úžasné zľavy

    • Komunita Sony

      Navštívte našu lokalitu Community a podeľte sa o svoje skúsenosti a riešenia s ostatnými zákazníkmi spoločnosti Sony

    • Kontaktovanie podpory

      Kontaktujte tím podpory spoločnosti Sony

    • Oprava a záruka

      Požiadajte o opravu, sledujte ju alebo sa jej dokonca vyhnite