Ako obnoviť výrobné nastavenia na Android TV značky Sony?
DÔLEŽITÉ UPOZORNENIE:
- Toto riešenie platí pre televízory Android TV. Pre televízory BRAVIA, ktoré nie sú Android TV, si pozrite tento článok: Ako obnoviť pôvodné výrobné nastavenia televízora.
Súvisiaca odpoveď: Ako skontrolovať, či je váš televízor BRAVIA Android TV - Upozorňujeme, že ak vykonáte obnovenie výrobných nastavení, všetky dáta a nastavenia televízora (informácie nastavení Wi-Fi a káblovej siete, prihlasovacie informácie účtu Google alebo iného účtu, Google Play a iné nainštalované aplikácie atď.) budú vymazané a televízor sa vráti do stavu, keď ste si ho zakúpili.
- Ak ste tak ešte neurobili, najskôr vypnite a znova zapnite napájanie. Vypnutie a zapnutie napájania zvyčajne neobnoví nastavenia, ktoré sú uvedené vyššie pri obnovení výrobných nastavení.
POZNÁMKY:
- Ak máte aplikácie v časti [Apps] synchronizované s účtom Google, niektoré údaje aplikácií sa môžu obnoviť.
- Android™ 9:
[HOME] (DOMOV) > [Settings] (Nastavenia) > [Device Preferences] (Predvoľby nastavenia) > [Google] > [Choose synced apps] (Vybrať synchronizované aplikácie) > vyberte položky, ktoré chcete synchronizovať so svojím účtom — [Sync now] (Synchronizovať) - Android 7.0, Android 8.0:
[HOME] (DOMOV) > [Settings] (Nastavenia) > [Google] > [Choose synced apps in Sync] (Vybrať synchronizované aplikácie) > vyberte položky, ktoré chcete synchronizovať so svojím účtom > [Sync now] (Synchronizovať) - Android 6.0:
[HOME] (DOMOV) > [Settings] (Nastavenia) > [Personal] (Osobné) > [Google] > [Choose synced apps in Sync] (Vybrať synchronizované aplikácie) > vyberte položky, ktoré chcete synchronizovať so svojím účtom > [Sync now] (Synchronizovať)
- Android™ 9:
- Obnovenie výrobných nastavení môže chvíľu trvať. Počkajte, kým sa nezobrazí hlásenie o dokončení postupu.
- Po úspešnom dokončení postupu na obnovenie výrobných nastavení sa v televízore spustí Sprievodca počiatočným nastavením. Budete musieť súhlasiť so zmluvnými podmienkami a zásadami ochrany osobných údajov spoločnosti Google.
- Po obnovení výrobných nastavení bude potrebné opätovne aktivovať sekvenciu párovania diaľkového ovládača s dotykovým panelom.
Nižšie vyberte stav svojho televízora. Prevádzkový postup sa rôzni v závislosti od stavu televízora.
- Ak možno zobraziť domovskú obrazovku
- Ak nemožno zobraziť domovskú obrazovku (tlačidlo HOME na diaľkovom ovládači nefunguje)
Ak možno zobraziť domovskú obrazovku
POZNÁMKA: Zobrazená obrazovka sa môže líšiť v závislosti od modelu alebo verzie operačného systému.
- Zapnite televízor.
- Stlačte tlačidlo HOME na diaľkovom ovládači.
- Vyberte položku Settings (Nastavenia).
- Nasledujúce kroky závisia od možností v ponuke televízora:
- Vyberte položky Device Preferences > Reset (Predvoľby zariadenia > Obnovenie) (Android 9)
- Vyberte možnosť Storage & Reset (Ukladanie a obnovenie) (Android 8.0 alebo starší)
- Vyberte možnosť Factory data reset (Obnovenie výrobných nastavení).
- Vyberte možnosť Factory data reset (Obnovenie výrobných nastavení).
- Vyberte možnosť Erase everything (Vymazať všetko).
POZNÁMKA: Ak sa zobrazí požiadavka na zadanie hesla, zadajte heslo z voľby Rodičovský zámok (vysielanie). - Vyberte položku Yes (Áno).
Ak nemožno zobraziť domovskú obrazovku (tlačidlo HOME na diaľkovom ovládači nefunguje)
Ak po stlačení tlačidla HOME na diaľkovom ovládači nedôjde k odozve, pokračujte podľa nižšie uvedeného postupu.
POZNÁMKA: Zobrazená obrazovka sa môže líšiť v závislosti od modelu alebo verzie operačného systému.
- Zapnite televízor.
- Stlačte tlačidlo HELP na diaľkovom ovládači.
- Vyberte možnosť Help Guide (Pomocník) v časti How to use your TV (Ako používať televízor).
- Vyberte položku Settings (Nastavenia).
- Vyberte možnosť Configuring the TV (Konfigurácia televízora).
- Vyberte položku TV.
- Vyberte položku
Settings (Nastavenia).
- Nasledujúce kroky závisia od možností v ponuke televízora
- Vyberte možnosť Device Preferences (Predvoľby zariadenia) > Reset (Obnovenie). (Android 9)
- Vyberte možnosť Storage & Reset (Ukladanie a obnovenie) (Android 8.0 alebo starší)
- Vyberte možnosť Factory data reset (Obnovenie výrobných nastavení).
- Vyberte možnosť Erase everything (Vymazať všetko).
POZNÁMKA: Ak sa zobrazí požiadavka na zadanie hesla, zadajte heslo z voľby Rodičovský zámok (vysielanie). - Vyberte položku Yes (Áno).