ID článku : 00206459 / Naposledy upravené : 12.05.2020

Ako vytvoriť konto v službe Sony a registrovať svoj produkt

    Ak chcete zaregistrovať svoj produkt, budete si najprv musieť vytvoriť konto v službe Sony.

    Konto v službe My Sony umožňuje:

    • využívať ponuky a akcie
    • prostredníctvom registrácie a aplikácie Support by Sony získavať rozsiahlu podporu produktov
    • spájať sa a stretávať s komunitou online spoločnosti Sony.

    Kliknutím tu prejdete na stránku vytvorenia konta.
     

    Ako vytvoriť konto v službe Sony

    1. Najprv zadajte platnú e-mailovú adresu 
    2. Vyplňte svoje údaje 

    Postup pri vytváraní konta MySony

    1. Vyberte a potvrďte heslo. Vyberte tajnú otázku a vyplňte odpoveď.
      Ak zabudnete heslo, zobrazí sa výzva na potvrdenie dátumu narodenia.
      Ak ste v minulosti nastavili tajnú otázku, stále ju môžete použiť na získanie hesla. 
       
    2. Nastavte preferencie e-mailovej komunikácie. 
       
    3. Dostanete e-mail s odkazom na aktiváciu vášho konta. 
      Na dokončenie registrácie otvorte e-mail a kliknite na odkaz. Aktivačný odkaz vyprší o 72 hodín. 
      Ak vyprší platnosť odkazu, budete musieť požiadať o ďalší aktivačný odkaz. Tu je príklad e-mailu:


      Príklad e-mailu od služby MySony

       
    4. Akonáhle je vaše konto aktivované, môžete sa prihlásiť tu 

     

    Ako registrovať produkt spoločnosti Sony v službe My Sony 

    1. Po prihlásení budete môcť zaregistrovať všetky svoje produkty spoločnosti Sony.
      Kliknite na položku [Register a new product] (Registrovať nový produkt) v bočnej ponuke alebo kliknite na modré tlačidlo.
       
      Postup pri registrácii produktu v službe MySony
       
    2. Vyplňte údaje o vašom produkte. Ak si nie ste istí, aký je názov modelu alebo jeho sériové číslo, môžete použiť dostupné odkazy. 

      Tipy:
      • Funkcia vyhľadávania funguje buď na základe názvu modelu, alebo obchodného názvu produktu
      •  Obchodný názov sa môže líšiť od oficiálneho názvu produktu (napr. Alpha 7 = ILCE-7)
      • Zadanie dátumu nákupu vám pomôže zapamätať si záručnú lehotu 
      • Po zadaní správneho názvu produktu sa zobrazí výzva na zadanie sériového čísla, ktoré je voliteľné.

    Napr. vyhľadávanie položky ‘a6000’ alebo objímky ‘E-mount’:

    Volič názvu modelu MySony

     

    1. Po zaregistrovaní produktu budete môcť
      1. Ohodnotiť a skontrolovať váš produkt
      2. Získať rýchly prístup jedným kliknutím na stránku produktu, ktorá ponúka
        • Príručky pomoci a návody na používanie
        • Aktualizácie firmvéru a softvéru (v závislosti od produktu)
        • Tipy a riešenie problémov 
      3. Rýchly prístup jedným kliknutím k stránke podpory venovanej oprave spoločnosti Sony
      4. Jednoduchý prístup k diskusiám v komunite týkajúcim sa vášho produktu 
         

    Ako používať funkciu expresnej registrácie

    Prípadne môžete navštíviť webovú lokalitu spoločnosti Sony a navštíviť stránku produktu. 
    Pod kartou [Support & Product Registration] (Podpora a Registrácia produktu) nájdete priamy odkaz, ktorý vás okamžite nasmeruje na stránku registrácie produktu. 

    Stránka expresnej registrácie

    • Zaregistrujte svoj produkt

      Získajte prístup k všetkým informáciám, udržiavajte produkt aktualizovaný a využívajte úžasné zľavy

    • Komunita Sony

      Navštívte našu lokalitu Community a podeľte sa o svoje skúsenosti a riešenia s ostatnými zákazníkmi spoločnosti Sony

    • Kontaktovanie podpory

      Kontaktujte tím podpory spoločnosti Sony

    • Oprava a záruka

      Požiadajte o opravu, sledujte ju alebo sa jej dokonca vyhnite