ID článku : 00288132 / Naposledy upravené : 11.09.2023Tlač

Propagácia kupónu INZONE do obchodu PlayStation Store (11.09.2023 - 09.10.2023)

    1. Ako sa môžem propagačnej akcie zúčastniť?
    2. Kedy dostanem kód kupónu?
    3. Čo sa považuje za prijateľný doklad o zakúpení?
    4. Webová lokalita uvádza, že moje sériové číslo nebolo rozpoznané. Prečo sa to stalo?
    5. V akom formáte môžem v rámci procesu registrácie nahrať dokumenty a je ich veľkosť obmedzená?
    6. Prišla mi správa, že moja žiadosť je neúplná. Čo mám robiť?
    7. Produkt som zakúpil/-a niekoľko týždňov pred propagačným obdobím alebo po ňom. Môže spoločnosť Sony urobiť výnimku a schváliť moju žiadosť?
    8. Doklad o zakúpení a ostatné dokumenty som poslal/-a poštou na adresu uvedenú na papieri, ktorý mi dal predajca.  Zatiaľ mi neprišli žiadne informácie o mojej žiadosti.
    9. Neprišli mi žiadne e-maily s informáciami o mojej žiadosti. Ako môžem skontrolovať jej stav?
    10. Pri pokuse o registráciu do online propagačnej akcie sa vyskytujú problémy. Na koho sa mám obrátiť?
    11. Ako zaobchádzate s mojimi osobnými údajmi?
    12. Ako môžem uplatniť svoj kód?

    1. Ako sa môžem propagačnej akcie zúčastniť?

    KROK 1

    Zakúpte si produkt INZONE H9, H7, H3, M9 alebo M3 v období od 11. septembra 2023 do 9. októbra 2023, aby ste získali kredit na dobitie peňaženky, ktorý môžete použiť v obchode PlayStation™Store.

    KROK 2

    Navštívte webové stránky kampane, kliknite na možnosť „Požiadať“ a zaregistrujte sa. Žiadosti musia byť podané online a najskôr tridsať (30) dní od dátumu nákupu, najneskôr však do 30. novembra 2023, inak nebudú prijaté.

    KROK 3

    Prihláste sa k účtu My Sony alebo si účet vytvorte a vyplňte formulár kampane, do ktorého vyplňte nasledujúce informácie:

    · Informácie o vašom produkte: model, sériové číslo, dátum zakúpenia a predajca

    Vaše osobné údaje: meno, e-mailová adresa a telefónne číslo

    · Váš doklad o nákupe

    Fotografia vášho produktu INZONE, na ktorej je zreteľne vidieť sériové číslo.

    Akonáhle poskytnete všetky tieto informácie, kliknite na možnosť "Odoslať".

    KROK 4

    Po odoslaní formulára budete presmerovaný na stránku s potvrdením a na vašu e-mailovú adresu bude odoslaný e-mail s potvrdením vašej registrácie. Váš registračný kód je osemmiestne číslo, ktoré sa zobrazí v predmete e-mailu. Tento kód poslúži aj ako referenčné číslo v prípade, že budete mať ohľadne kampane akékoľvek otázky.

    KROK 5

    Ak váš požiadavok spĺňa podmienky akcie, do 20 pracovných dní od potvrdenia vášho nároku dostanete 1x poukaz PlayStation za produkt INZONE H3, 3x poukaz za produkt H7, 3x poukaz za produkt H9, 4x poukaz za produkt M3 alebo 5x poukaz za produkt M9 (1 poukaz má hodnotu 25 €). Skontrolujte si tiež svoju schránku so spamom. Ak si chcete skontrolovať stav svojej žiadosti, kliknite na odkaz „Pozrite si stav svojej žiadosti“ na domovskej stránke kampane.

    2. Kedy dostanem kód kupónu?

    Kódy kupónu do obchodu PlayStation Store vám plánujeme odoslať do 20 pracovných dní od overenia vašej žiadosti. Ak sa nám tento termín nepodarí dodržať, budeme sa vám ich snažiť poslať čo najskôr. Nejde o 20 pracovných dní od registrácie, a preto nenesieme žiadnu zodpovednosť za nesprávne vyhlásenia predajcov, ktorí zákazníkov informovali, že svoj kód dostanú do 20 pracovných dní od dátumu zakúpenia, prípadne iného nesprávneho dátumu alebo času. Upozorňujeme, že chýbajúce alebo nesprávne informácie môžu posunúť čas overenia a platby. Preto vás žiadame, aby ste vyplnili všetky informácie a poskytli iba správne údaje.     

    3. Čo sa považuje za prijateľný doklad o zakúpení?

    Prijateľný doklad o zakúpení musí obsahovať nižšie uvedené informácie:

    1- Názov predajcu.

    2- Dátum zakúpenia.

    3- Názov produktu.

    4- IČ DPH predajcu.

    Pamätajte, že ak poskytnuté dokumenty nebudú obsahovať vyššie uvedené informácie, môžeme vašu žiadosť zamietnuť.

    4. Webová lokalita uvádza, že moje sériové číslo nebolo rozpoznané. Prečo sa to stalo?

    Skontrolujte, či ste sériové číslo zadali správne. Ak ste si istí, že sú všetky informácie správne, možno sa táto propagačná akcia nevzťahuje na váš model.

    5. V akom formáte môžem v rámci procesu registrácie nahrať dokumenty a je ich veľkosť obmedzená?

    Váš súbor by nemal byť väčší ako 5 MB. Súbor môžete nahrať iba v štandardnom formáte JPG, JPEG, PNG alebo PDF.

    6. Prišla mi správa, že moja žiadosť je neúplná. Čo mám robiť?

    Čo najskôr nám poskytnite informácie, o ktoré sme vás požiadali v správe, aby sme mohli potvrdiť vašu účasť na propagačnej akcii. Ak neodpoviete do 14 dní, nemôžeme vám zaručiť, že kód kupónu dostanete.

    7. Produkt som zakúpil/-a niekoľko týždňov pred propagačným obdobím alebo po ňom. Môže spoločnosť Sony urobiť výnimku a schváliť moju žiadosť?

    Do tejto propagačnej akcie sa môžu zapojiť iba tí zákazníci, ktorí svoj produkt zakúpili v období uvedenom v zmluvných podmienkach.

    8. Doklad o zakúpení a ostatné dokumenty som poslal/-a poštou na adresu uvedenú na papieri, ktorý mi dal predajca.  Zatiaľ mi neprišli žiadne informácie o mojej žiadosti.

    Vaša žiadosť je platná až vtedy, keď sa do propagačnej akcie zapojíte najskôr na webovej lokalite, kde môžete nahrať doklad o zakúpení, prípadne keď nám doklad o zakúpení pošlete v odpovedi na e-mail s potvrdením, ktorý ste dostali spolu s účastníckym kódom. Žiadosti odoslané poštou nie sú platné.

    9. Neprišli mi žiadne e-maily s informáciami o mojej žiadosti. Ako môžem skontrolovať jej stav?

    Keď odošlete svoju žiadosť, pošle sa vám automatizovaný e-mail s potvrdením. Druhý e-mail dostanete, len čo vašu žiadosť akceptujeme. Ak od vás budeme potrebovať ďalšie informácie, pošleme vám samostatný e-mail. Nezabudnite vo svojej poštovej schránke skontrolovať aj priečinok s nevyžiadanou poštou. Stav svojej žiadosti môžete sledovať aj cez toto prepojenie. Stačí zadať ID žiadosti uvedené v e-maile s potvrdením.

    10. Pri pokuse o registráciu do online propagačnej akcie sa vyskytujú problémy. Na koho sa mám obrátiť?

    Neváhajte kontaktovať našu podporu cez toto prepojenie. Podpora vám poskytne pomoc v súvislosti s odoslaním žiadosti, prípadne jej môžete nahlásiť problémy, na ktoré ste narazili.  Ak máte problémy s uplatnením kódu kupónu v obchode PlayStation Store, kontaktujte tím podpory cez nasledujúce prepojenie: https://www.playstation.com/support/store/redeem-ps-store-voucher-code/.

    11. Ako zaobchádzate s mojimi osobnými údajmi?

    Zásady týkajúce sa toho, ako používame údaje zákazníka, nájdete na tomto prepojení.

    12. Ako môžem uplatniť svoj kód?

    Prejdite na webovú lokalitu  https://my.playstation.com/sk-sk/.

    Prihláste sa pomocou svojho konta siete PlayStation Network alebo si vytvorte nové.

     Vyberte ponuku konta kliknutím na svoj profilový obrázok v pravom hornom rohu.

    Kliknite na položku "Uplatniť kódy".

     Zadajte svoj 12-miestny kód kupónu.

    Ak chcete získať ďalšie informácie o uplatňovaní kódov, kliknite sem.

    Ak chcete uplatniť druhý kód, zopakujte predchádzajúce kroky.

    • Zaregistrujte svoj produkt

      Získajte prístup k všetkým informáciám, udržiavajte produkt aktualizovaný a využívajte úžasné zľavy

    • Komunita Sony

      Navštívte našu lokalitu Community a podeľte sa o svoje skúsenosti a riešenia s ostatnými zákazníkmi spoločnosti Sony

    • Kontaktovanie podpory

      Kontaktujte tím podpory spoločnosti Sony

    • Oprava a záruka

      Požiadajte o opravu, sledujte ju alebo sa jej dokonca vyhnite