ID článku : 00251106 / Naposledy upravené : 29.03.2022Tlač

Cashbacku na objektívy Víta vás Alpha

    1. Ako sa môžem zúčastniť akcie?

    2.  Čo je považované za prijateľný doklad o kúpe?

    3.  Aké formáty môžu byť použité pre nahranie dokumentu ako súčasti registračného procesu a existuje nejaké obmedzenie veľkosti?

    4. Nedostal / a som emailom správy o spracovaní mojej žiadosti, ako zistím stav jej spracovania?

    5. Mám problémy, keď sa snažím zaregistrovať do tejto kampane online. Na koho sa môžem obrátiť?

    6. Zaregistroval som svoj fotoaparát, ale nedostal som kódy voucherov, čo mám robiť?

    7. Aký je maximálny počet žiadostí, ktoré môžem vytvoriť?


     

    1. Ako sa môžem zúčastniť akcie?

    KROK 1

    Kúpte si vybraný fotoaparát, zaregistrujte ho na lokalite My Sony a vyberte, že chcete dostávať marketingové e-maily. Po dokončení registrácie dostanete v priebehu najbližších 24 hodín 3 kódy kupónov, s ktorými môžete získať cashback na nákup až troch vybraných objektívov od zúčastneného predajcu

    KROK 2

    Prejdite na webovú lokalitu kampane a kliknutím na tlačidlo Claim (Požiadať) sa zaregistrujte. O cashback môžete požiadať až po tridsiatich (30) dňoch od dátumu zakúpenia príslušných objektívov, a to maximálne do troch mesiacov od nákupu. Žiadosti podané pred príslušným dátumom budú zamietnuté.

    KROK 3

    Prihláste sa alebo vytvorte konto služby My Sony a vyplňte formulár. Zadajte nasledujúce údaje:

    · Informácie o produkte vášho objektívu: model, sériové číslo, jedinečný kód poukážky prijatý prostredníctvom spoločnosti My Sony, dátum nákupu a predajca

    · Vaše osobné údaje: meno, e-mailová adresa, poštová adresa, bankové údaje a telefónne číslo

    · Kópiu pôvodného tlačeného potvrdenia o nákupe/kúpnej faktúry objektívu v propagačnej akcii, ktorá zreteľne uvádza meno predajcu, názov produktu a dátum nákupu

    · Fotografiu bielej nálepky s čiarovými kódmi, modelom a sériovým číslom objektívu v propagačnej akcii, ktorá je VYSTRIHNUTÁ z balenia objektívu

    Po zadaní týchto údajov kliknite na tlačidlo "Odoslať".

    KROK 4

    Po odoslaní formulára budete presmerovaný na potvrdzovací stránku a potvrdenie vašej registrácie bude zaslané na vašu e-mailovú adresu. Váš registračný kód je 8-miestne číslo, ktoré sa zobrazí v riadku predmetu e-mailu. Tento kód bude slúžiť aj ako referenčné číslo v prípade, že máte nejaké otázky ohľadom kampane.

    KROK 5

    Ak váš požiadavka bude spĺňať obchodné podmienky kampane, obdržíte cashback v príslušnej výške do 28 dní od overenia nároku. Ak chcete overiť stav vašej žiadosti o cachback, kliknite, prosím, na odkaz ("Skontrolovať stav žiadosti") na domovskej stránke kampane.

    POZNÁMKA: Na zákazníka je možné uplatniť maximálne tri (3) reklamácie (a iba jeden nárok na model). Každý kód je možné použiť iba raz.

    2.  Čo je považované za prijateľný doklad o kúpe?

    "Prijateľný doklad o kúpe musí obsahovať nasledovné potrebné údaje:

    1- Meno predajcu.

    2- Dátum kúpy.

    3- Údaje o produkte.

    4- DIČ.

    Vezmite prosím do úvahy, že žiadosť môže byť zamietnutá, ak dodané doklady nespĺňajú vyššie uvedené kritériá."

    3.  Aké formáty môžu byť použité pre nahranie dokumentu ako súčasti registračného procesu a existuje nejaké obmedzenie veľkosti?

    Váš súbor by nemal mať viac ako 5 MB. Môžete nahrávať iba štandardné formáty JPEG, JPG, PNG a PDF.

    4. Nedostal / a som emailom správy o spracovaní mojej žiadosti, ako zistím stav jej spracovania?

    Pri podaní žiadosti je automaticky odoslané emailom potvrdenie a ďalšie email obdržíte po prijatí vašej žiadosti. V prípade, že budeme potrebovať ďalšie informácie, vám pošleme samostatný email. Skontrolujte preto prosím schránku so spamom / reklamnými emaily. Okrem toho môžete využiť tento odkaz pre sledovanie, keď zadáte číslo žiadosti, ktoré ste dostali v potvrdzujúcom emaile.www.sony.sk/promo/welcome-to-alpha/status

    5. Mám problémy, keď sa snažím zaregistrovať do tejto kampane online. Na koho sa môžem obrátiť?

    Môžete sa obrátiť na našu linku podpory prostredníctvom tohto odkazu, kde vám pomôžu s podaním vašej žiadosti alebo tu môžete nahlásiť akékoľvek problémy, ku ktorým by mohlo dôjsť.

    6. Zaregistroval som svoj fotoaparát, ale nedostal som kódy voucherov, čo mám robiť?

    Ak ste nový zákazník, nezabudnite si vybraný fotoaparát zaregistrovať na lokalite My Sony. Upozorňujeme, že 3 jedinečné kódy vám pošleme v samostatnom e-maili do 24 hodín od registrácie produktu.

    Ak ste nedostali žiadny e-mail, skontrolujte priečinok so spamom.

    7. Aký je maximálny počet žiadostí, ktoré môžem vytvoriť?

    Za každý zaregistrovaný oprávnený fotoaparát dostanete 3 kupónové kódy. Počet zaregistrovaných oprávnených fotoaparátov nie je obmedzený.

    Napr: Ak si kúpite a zaregistrujete 3 oprávnené fotoaparáty, dostanete spolu 3x3=9 kódov.

    Na 1 zaregistrovaný oprávnený fotoaparát máte obmedzený počet nárokov na 1 individuálny model objektívu.

    • Zaregistrujte svoj produkt

      Získajte prístup k všetkým informáciám, udržiavajte produkt aktualizovaný a využívajte úžasné zľavy

    • Komunita Sony

      Navštívte našu lokalitu Community a podeľte sa o svoje skúsenosti a riešenia s ostatnými zákazníkmi spoločnosti Sony

    • Kontaktovanie podpory

      Kontaktujte tím podpory spoločnosti Sony

    • Oprava a záruka

      Požiadajte o opravu, sledujte ju alebo sa jej dokonca vyhnite