ID článku : 00251106 / Naposledy upravené : 13.10.2020

Cashbacku na objektívy Víta vás Alpha

    1. Ako sa môžem zúčastniť akcie?

    2.  Čo je považované za prijateľný doklad o kúpe?

    3.  Aké formáty môžu byť použité pre nahranie dokumentu ako súčasti registračného procesu a existuje nejaké obmedzenie veľkosti?

    4.  Zakúpila som výrobok niekoľko týždňov pred / po období trvania kampane. Môže Sony urobiť výnimku a povoliť cashback za môj nákup?

    5. Nedostal / a som emailom správy o spracovaní mojej žiadosti, ako zistím stav jej spracovania?

    6. Mám problémy, keď sa snažím zaregistrovať do tejto kampane online. Na koho sa môžem obrátiť?

    7. Zaregistroval som svoj fotoaparát, ale nedostal som kódy voucherov, čo mám robiť?


     

    1. Ako sa môžem zúčastniť akcie?

    KROK 1

    Kúpte si vhodný fotoaparát (ILCE-7C/ ILCE-7CL/ ILCE-6000 / ILCE-6100 / ILCE-6400 / ILCE-6600 / ILCE-7M2 / ILCE-7M3 / ILCE-7R séria / ILCE-7S séria / ILCE-9 séria) do 31.03.2021 (súčasťou balenia) ), Zaregistrujte si vhodný fotoaparát na My Sony medzi 12.10.2020 a 15.06.2021 (vrátane) a získajte 3 kupónové kódy na vrátenie peňazí pri zakúpení vhodného objektívu od 12.10.2020 do 30.06.2021 od zúčastneného predajcu.

     

    KROK 2

    Prejdite na webovú stránku kampane a zaregistrujte sa kliknutím na tlačidlo „Nárokovať“. Žiadosti musia byť uplatnené online od dátumu nákupu do 31.07.2021, inak nebudú akceptované.  

    Pozn.: nárok sa musí uplatniť v období od 12.10.2020 do 31.07.2021

    KROK 3

    Prihláste sa alebo vytvorte konto služby My Sony a vyplňte formulár. Zadajte nasledujúce údaje:

    · Informácie o produkte vášho objektívu: model, sériové číslo, jedinečný kód poukážky prijatý prostredníctvom spoločnosti My Sony, dátum nákupu a predajca

    · Vaše osobné údaje: meno, e-mailová adresa, poštová adresa, bankové údaje a telefónne číslo

    · Kópiu pôvodného tlačeného potvrdenia o nákupe/kúpnej faktúry objektívu v propagačnej akcii, ktorá zreteľne uvádza meno predajcu, názov produktu a dátum nákupu

    · Fotografiu bielej nálepky s čiarovými kódmi, modelom a sériovým číslom objektívu v propagačnej akcii, ktorá je VYSTRIHNUTÁ z balenia objektívu

    Po zadaní týchto údajov kliknite na tlačidlo "Odoslať".

    KROK 4

    Po odoslaní formulára budete presmerovaný na potvrdzovací stránku a potvrdenie vašej registrácie bude zaslané na vašu e-mailovú adresu. Váš registračný kód je 8-miestne číslo, ktoré sa zobrazí v riadku predmetu e-mailu. Tento kód bude slúžiť aj ako referenčné číslo v prípade, že máte nejaké otázky ohľadom kampane.

    KROK 5

    Ak váš požiadavka bude spĺňať obchodné podmienky kampane, obdržíte cashback v príslušnej výške do 28 dní od overenia nároku. Ak chcete overiť stav vašej žiadosti o cachback, kliknite, prosím, na odkaz ("Skontrolovať stav žiadosti") na domovskej stránke kampane.

    POZNÁMKA: Na zákazníka je možné uplatniť maximálne tri (3) reklamácie (a iba jeden nárok na model). Každý kód je možné použiť iba raz.

    2.  Čo je považované za prijateľný doklad o kúpe?

    "Prijateľný doklad o kúpe musí obsahovať nasledovné potrebné údaje:

    1- Meno predajcu.

    2- Dátum kúpy.

    3- Údaje o produkte.

    4- DIČ.

    Vezmite prosím do úvahy, že žiadosť môže byť zamietnutá, ak dodané doklady nespĺňajú vyššie uvedené kritériá."

    3.  Aké formáty môžu byť použité pre nahranie dokumentu ako súčasti registračného procesu a existuje nejaké obmedzenie veľkosti?

    Váš súbor by nemal mať viac ako 5 MB. Môžete nahrávať iba štandardné formáty JPEG, JPG, PNG a PDF.

    4.  Zakúpila som výrobok niekoľko týždňov pred / po období trvania kampane. Môže Sony urobiť výnimku a povoliť cashback za môj nákup?

    Môžeme brať pre túto kampaň do úvahy len zákazníkov, ktorí si produkt zakúpili v období spomínanom v Obchodných podmienkach.

    5. Nedostal / a som emailom správy o spracovaní mojej žiadosti, ako zistím stav jej spracovania?

    Pri podaní žiadosti je automaticky odoslané emailom potvrdenie a ďalšie email obdržíte po prijatí vašej žiadosti. V prípade, že budeme potrebovať ďalšie informácie, vám pošleme samostatný email. Skontrolujte preto prosím schránku so spamom / reklamnými emaily. Okrem toho môžete využiť tento odkaz pre sledovanie, keď zadáte číslo žiadosti, ktoré ste dostali v potvrdzujúcom emaile.www.sony.sk/promo/welcome-to-alpha/status

    6. Mám problémy, keď sa snažím zaregistrovať do tejto kampane online. Na koho sa môžem obrátiť?

    Môžete sa obrátiť na našu linku podpory prostredníctvom tohto odkazu, kde vám pomôžu s podaním vašej žiadosti alebo tu môžete nahlásiť akékoľvek problémy, ku ktorým by mohlo dôjsť.

    7. Zaregistroval som svoj fotoaparát, ale nedostal som kódy voucherov, čo mám robiť?

    Ha Ön új vásárló, győződjön meg arról, hogy regisztrált egy megfelelő fényképezőgépet (ILCE-7C/ ILCE-7CL/ ILCE-6000/ILCE-6100/ILCE-6400/ILCE-6600/ILCE-7M2/ILCE-7M3/ILCE-7R sorozat/ILCE-7S sorozat/ILCE-9 sorozat) a My Sony-on 12.10.2020 és 15.06.2021 között. A fényképezőgép vásárlásának dátumának 12.10.2020 és 31.03.2021 között kell lennie.

    Ha Ön már vásárló és regisztrált egy alkalmas fényképezőgépet 12.10.2020-ig, de az előző 12 hónapban nem regisztrált objektív-vásárlást a Sony-nál, akkor 12.10.2020-ig e-mailt kellett volna kapnia a My Sony-tól a személyes kódokkal.

    Ha nem kapott e-mailt, ellenőrizze a spam mappát.

    • Zaregistrujte svoj produkt

      Získajte prístup k všetkým informáciám, udržiavajte produkt aktualizovaný a využívajte úžasné zľavy

    • Komunita Sony

      Navštívte našu lokalitu Community a podeľte sa o svoje skúsenosti a riešenia s ostatnými zákazníkmi spoločnosti Sony

    • Kontaktovanie podpory

      Kontaktujte tím podpory spoločnosti Sony

    • Oprava a záruka

      Požiadajte o opravu, sledujte ju alebo sa jej dokonca vyhnite