ID článku : 00203885 / Naposledy upravené : 27.06.2019

Aktualizácia softvéru na zvýšenie zabezpečenia televízorov Android TV 2015, 2016 a 2017 od spoločnosti Sony

    Vážený zákazník,

    Previedli sme aktualizácie softvéru na zvýšenie zabezpečenia niektorých televízorov BRAVIA, ktoré riešia potenciálnu bezpečnostnú chybu, pomocou funkcie mmap, ktorá je jedným zo systémových volaní systému Unix. V súčasnosti neexistuje žiadna potvrdená metóda na napadnutie zabezpečenia.

    Ak váš televízor nebol automaticky aktualizovaný, prevezmite a nainštalujte najnovšiu verziu aktualizácie.

     

    Resolution (Rozlíšenie)

    Ak je váš televízor nastavený na automatické preberanie aktualizácií pri pripojení k internetu, pravdepodobne je už aktualizovaný. V prípade dotknutých modelov ide o predvolené nastavenie.

    Ak si chcete overiť, či bol váš televízor aktualizovaný, navštívte produktovú stránku pre váš model, časť Downloads (Prevzaté súbory). Kliknite na prepojenie Firmware update (Aktualizácia firmvéru) a zistite viac o tom, ako skontrolovať verziu softvéru. Ak aktualizácia vášho televízora ešte neprebehla, postupujte podľa pokynov na prevzatie a inštaláciu aktualizácie.

     

    Modely, ktorých sa to týka:

    Séria televízoraPožadovaná verzia firmvéru

    Série W75C, W80C, W85C, S80C, S85C, X80C, X83C, X85C, X90C, X91C, X93C, X94C, SD85, XD85, XD93 a XD94

     Verzia 5.381 alebo novšia

    Série XD70, XD75, XD80, SD80, XD83, ZD9, XE80, XE83, XE85, XE90, XE93, XE94, a A1

     Verzia 6.5629 or later

    Nie ste si istí, ku ktorej sérii patrí váš televízor? Tu nájdete niekoľko príkladov:

    • KDL-75W855C
    • KD-65X9305C
    • KD-55XD8577
    • KD-65ZD9
    • KD-75XE9405
    • KD-55A1

     

    Poďakovania:

    Spoločnosť MWR Labs nahlásila túto chybu v zabezpečení. Chceli by sme im poďakovať za ich podporu.

    • Zaregistrujte svoj produkt

      Získajte prístup k všetkým informáciám, udržiavajte produkt aktualizovaný a využívajte úžasné zľavy

    • Komunita Sony

      Navštívte našu lokalitu Community a podeľte sa o svoje skúsenosti a riešenia s ostatnými zákazníkmi spoločnosti Sony

    • Kontaktovanie podpory

      Kontaktujte tím podpory spoločnosti Sony

    • Oprava a záruka

      Požiadajte o opravu, sledujte ju alebo sa jej dokonca vyhnite