ID článku : 00294872 / Naposledy upravené : 03.08.2023Tlač

Vaša záruka od spoločnosti Sony: čo potrebujete vedieť

    Vyžaduje produkt značky Sony opravu? Zistite, či sa na produkt vzťahuje záruka...

    Všeobecné záruky spoločnosti Sony:

    Záruka platí po dobu 1 roka a vzťahuje sa na televízory, videá, systémy Hi-Fi, fotoaparáty, autorádiá a ostatné audiovizuálne produkty.

    Zábava do auta a k vode: na špičkové modely XS-***ES sa vzťahuje štandardná 3-ročná záruka

    Ak si váš výrobok vyžaduje opravu, musíte mať k dispozícii pôvodné dokumenty o zakúpení. Ak ich nemáte, musíte zaplatiť všetky náklady na opravu.

    Niektoré produkty, ako napr. lampy, projektory a batérie majú obmedzenú záruku. Bližšie informácie nájdete vo všeobecných záručných podmienkach spoločnosti Sony

    Na čo sa nevzťahuje záruka?

    Záruka sa nevzťahuje na poškodenia spôsobené:

    • vlhkosťou,
    • pádom produktu,
    • úderom blesku,
    • nesprávnym používaním produktu.
    • pravidelnú údržbu a opravu alebo výmenu častí v dôsledku opotrebovania (napríklad podsvietenie pre LCD monitory)
    • perzistenciu obrazu, tzv. prepálenie (burn-in) spôsobené neustálym premietaním toho istého obrazu alebo obrazov

    Pre bližšie informácie si prečítajte všeobecné záručné podmienky spoločnosti Sony

    Vzniklo poškodenie jedným z horeuvedených spôsobov? Nerobte si starosti, produkt značky Sony si aj naďalej môžete nechať opraviť - len musíte zaplatiť poplatok. Prečítajte si viac o cenách opráv a vašich možnostiach

    • Zaregistrujte svoj produkt

      Získajte prístup k všetkým informáciám, udržiavajte produkt aktualizovaný a využívajte úžasné zľavy

    • Komunita Sony

      Navštívte našu lokalitu Community a podeľte sa o svoje skúsenosti a riešenia s ostatnými zákazníkmi spoločnosti Sony

    • Kontaktovanie podpory

      Kontaktujte tím podpory spoločnosti Sony

    • Oprava a záruka

      Požiadajte o opravu, sledujte ju alebo sa jej dokonca vyhnite