4.6 na základe 5 recenzií zákazníkov

Recenzie zákazníkov v počte 5

2 Modely

Modely

0

Zaujímavý produkt

KD-55AF9 11.06.2019 od winky741

Kúpil som pred 3 týždňami. Je to super kvalita obrazu a zvuku. Intuitívne nastavovanie, skoro všetko spraví sám. Super. Len ma zaujali niektoré drobnosti, je to len nápad na vylepšenie. Sú to drobné úpravy ktoré by som uvítal ako napr. Led svetielka v zadnej stene, aby som som si mohol zapnúť zadné prisvietenie, alebo aby sa dal zapnúť na obrazovke aj čas- aby som ho videl aj počas sledovanie TV. A trocha lepší návod s podrobnejším popisom čo ktorá funkcia a tlačítko robí.

Kvalita obrazu

Výborné

Kvalita zvuku

Výborné

Funkcie

Prijateľné

Dizajn

Výborné

Jednoduchosť používania

Priemerné

0

0

0

Top!

KD-65AF9 22.05.2019 od Janci74

Naj TV na trhu. Odporúčam kupu televízora. Dizajn top

Kvalita obrazu

Výborné

Kvalita zvuku

Výborné

Funkcie

Výborné

Dizajn

Výborné

Jednoduchosť používania

Slabé

0

0

0

Skvelý obraz zvuk

KD-55AF9 21.05.2019 od Marek19

Kúpil som tento televízor a zatiaľ musím konštatovať že je všetko ok

Kvalita obrazu

Výborné

Kvalita zvuku

Výborné

Funkcie

Výborné

Dizajn

Dobré

Jednoduchosť používania

Dobré

0

0

0

Špička za slušný peniaz.

KD-65AF9 06.05.2019 od biskup_sk

Kúpil som tento televízor asi pred dvoma týždňami a som veľmi spokojný. Má úžasný obraz a ešte krajší zvuk, ani nemusím zapínať zosilňovač. Keďže má OS Android, je plne podporovaný aj mojím Xiaomi MI8 a nemá problémy ani s aplikáciami ako Kodi, HBO GO a Skylink LIVE. Obsahuje samozrejme aj služby TuneIn ,Youtube a Netflix kde sa dnes už dá nájsť kopec materiálu v 4K rozlíšení. Jednoducho super.

Kvalita obrazu

Výborné

Kvalita zvuku

Výborné

Funkcie

Výborné

Dizajn

Výborné

Jednoduchosť používania

Výborné

0

0

0

Najlepšia TV Sony

KD-55AF9 17.01.2019 od chajle

Mám ho len 2 dni a už som z neho nadšený. Má výborný zvuk, krásny ostrý dynamický obraz, ba môžem povedať, že vidím aj to, čo som doteraz nemal možnosť vidieť. Inštaláciu zvládne určite aj laik - je intuitívne logická, prehľadná. Dizajnovo strohý, ale veľmi pekný a nerušivý vzhľad zapadne asi do každej zostavy nábytku, či iného zariadenia miestnosti. Tento typ TV som si vyberal uvážlivo a relatívne dlho a zvolil som ho preto, lebo podľa mňa predstavuje momentálne na trhu vrchol technologicky možného TV, čo sa najlepšie hodí na spracovanie a zobrazovanie prijímaného signálu v SR. Na využitie jeho "smart" kvality som pripojený na optický kábel.

Kvalita obrazu

Výborné

Kvalita zvuku