ID článku : 00278234 / Naposledy upravené : 21.09.2023Tlač

Ako obnoviť televízor Sony (mäkké obnovenie, vypnutie a zapnutie napájania alebo obnovenie výrobných nastavení)

    Aké typy obnovenia televízora môžem vykonať?

    Typ obnoveniaTelevízor reagujeTelevízor nereaguje
    Mäkké obnovenie (Android TV a Google TV)Stlačením a podržaním tlačidla napájania na diaľkovom ovládači vyberte možnosť obnovenia. Nie je to možné
    Vypnutie a zapnutie napájania (všetky televízory)Odpojte napájací kábel televízora na 30 sekúnd a potom ho znova zapojteOdpojte napájací kábel televízora na 30 sekúnd a potom ho znova zapojte
    Obnovenie výrobných nastavení * (všetky televízory)Prejdite do nastavení a na položku obnovenia výrobných nastavení Nie je to možné
    Manuálne obnovenie výrobných nastavení (Android TV a Google TV) *
    (Ťuknutím na položku prejdete do časti)
    Na manuálne obnovenie použite tlačidlá na televízore (nie na diaľkovom ovládači)Na manuálne obnovenie použite tlačidlá na televízore (nie na diaľkovom ovládači)

    * Upozorňujeme, že obnovenie výrobných nastavení odstráni nastavenia a bude si vyžadovať si opätovné nastavenie televízora.


    Problémy s reagujúcim televízorom

    Ak televízor reaguje, ale vyskytujú sa určité problémy (zlyhanie aplikácií, náhodné vypínanie atď.), vyskúšajte:

    • Mäkké obnovenie (Android TV a Google TV): Stlačte a podržte tlačidlo napájania, až kým sa televízor neobnoví alebo sa nezobrazí ponuka, a vyberte možnosť obnovenia.
    • Vypnutie a zapnutie napájania (všetky televízory): Odpojte napájací kábel televízora na 30 sekúnd a potom ho znova zapojte.

    Ako vykonať obnovenie výrobných nastavení

    Ak predchádzajúce kroky zlyhali, ale máte prístup k nastaveniam, vykonajte obnovenie výrobných nastavení v nastaveniach systému:

    • Na diaľkovom ovládači stlačte tlačidlo tlačidlo rýchlych nastavení(Rýchle nastavenia), HOME alebo ACTION MENU v závislosti od televízora/diaľkového ovládača.
    • Vyberte ozubené kolieskoalebo šípku.
    • Nasledujúce kroky sa líšia v závislosti od možností v ponuke televízora:
      • Vyberte položky System (Systém) → About (O systéme) → Reset (Obnovenie) → Factory data reset (Obnovenie výrobných nastavení) → Erase everything (Vymazať všetko) → Yes (Áno).
      • Vyberte možnosti Device Preferences (Preferencie zariadenia) → Reset (Obnovenie) → Factory data reset (Obnovenie výrobných nastavení) → Erase everything (Vymazať všetko) → Yes (Áno).
      • Vyberte možnosti Storage & reset (Ukladanie a obnovenie) → Factory data reset (Obnovenie výrobných nastavení) → Erase everything (Vymazať všetko) → Yes (Áno).

    Obnovenie výrobných nastavení môže trvať niekoľko minút. Počkajte, kým sa postup dokončí a televízor spustí úvodné nastavenie.


    Problémy s nereagujúcim televízorom

    Ak televízor nereaguje (je zaseknutý, nechce sa zapnúť, atď.), vyskúšajte:

    • Vypnutie a zapnutie napájania (všetky televízory): Odpojte televízor na 30 sekúnd a potom ho znova zapojte.
    • Manuálne obnovenie výrobných nastavení (Android TV a Google TV): Ak nemáte prístup k nastaveniam.

    Ako vykonať manuálne obnovenie výrobných nastavení

    Ak neviete získať prístup k nastaveniam pomocou diaľkového ovládača, vykonajte manuálne obnovenie výrobných nastavení pomocou tlačidiel na televízore.

    Postupujte podľa pokynov pre príslušný počet tlačidiel na televízore:

    Kde na televízore nájdete tlačidlo napájania?

    Typ A: Váš model televízora má jedno tlačidlo

    Typ B: Váš model televízora má tri tlačidlá (vľavo, vpravo alebo na zadnej strane televízora)

    Typ C: Váš model televízora má viac než tri tlačidlá

    Ak aj napriek postupovaniu podľa krokov uvedených v tomto článku problém pretrváva, neváhajte nás kontaktovať.

    • Zaregistrujte svoj produkt

      Získajte prístup k všetkým informáciám, udržiavajte produkt aktualizovaný a využívajte úžasné zľavy

    • Komunita Sony

      Navštívte našu lokalitu Community a podeľte sa o svoje skúsenosti a riešenia s ostatnými zákazníkmi spoločnosti Sony

    • Kontaktovanie podpory

      Kontaktujte tím podpory spoločnosti Sony

    • Oprava a záruka

      Požiadajte o opravu, sledujte ju alebo sa jej dokonca vyhnite