Nová aktualizácia softvéru k dispozícii: riešenie rozmazaného alebo pixelizovaného obrazu televízora (február 2022)
Bol vyriešený problém s občasnou pixelizáciou alebo rozmazaním
Vo februári 2022 začala spoločnosť Sony vydávať novú aktualizáciu softvéru, ktorá rieši problém s občasnou pixelizáciou alebo rozmazaním (známe aj ako makroblokovanie) pri sledovaní televízie prostredníctvom modulu CI+. Ak sa na vašej televíznej obrazovke niekedy objavujú jednotlivé štvorcové pixely, postupujte podľa krokov uvedených v tomto článku a získajte novú aktualizáciu softvéru.
Krok 1: Skontrolujte relevantné modely televízorov
Tento problém s pixelizáciou sa môže vyskytnúť na nasledujúcich modeloch televízorov, najmä ak na sledovanie televízie využívate kartu smartcard modulu CI+. Uistite sa, že séria vášho televízora je uvedená na zozname nižšie:
- Televízory Android TV 2021 od spoločnosti Sony: série X80J, X81J, X82J, X85J, X89J, X90J, X92J, X93J, X94J, X95J, A80J, A83J, A84J, A90J a Z9J
- Televízory Android TV 2020 od spoločnosti Sony: série XH90 a XH92
Ako zistím, či používam modul CI+?
Krok 2: Aktualizujte softvér vášho televízora
Ak je na vašom televízore zapnuté nastavenie Automatické vyhľadanie aktualizácie, aktualizácia sa spustí automaticky.
TIP: Postupujte podľa nižšie uvedených krokov na vašom televízore a získajte túto aktualizáciu softvéru akonáhle bude dostupná pre váš model:
Prejdite do časti Settings (Nastavenia) → System (Systém) → About (O systéme) → System Software update (Aktualizácie systémového softvéru) → Software update (Aktualizácia softvéru).
Prípadne môžete aktualizáciu prevziať pomocou jednotky USB flash.
- Televízory Android TV 2021 od spoločnosti Sony: Aktualizácia firmvéru na verziu 6.5660
- Televízory Android TV 2020 od spoločnosti Sony: Aktualizácia firmvéru na verziu 6.1576