Potrebujem pomoc v súvislosti s mojím kontom My Sony alebo s registráciou môjho produktu v službe My Sony
Obsah
- Ako môžem zaregistrovať svoj produkt Sony?
- Neplatná e-mailová adresa alebo heslo
- Moje konto My Sony je zablokované
- Vykonávanie zmien v konte Sony
- Ako môžem prepojiť konto My Sony s inými kontami služieb Sony
- Ako môžem povoliť dvojfázové overovanie?
- Čo ak nemôžem nájsť produkt, ktorý chcem zaregistrovať?
Ako môžem zaregistrovať svoj produkt Sony?
- Prejdite na webovú lokalitu Sony Europe na registráciu produktov.
- Vyberte zo zoznamu svoju krajinu.
- Do služby My Sony sa môžete prihlásiť tromi spôsobmi: pomocou svojej e-mailovej adresy, konta Google (tlačidlo „Prihlásiť sa pomocou Google“) alebo konta Facebook (tlačidlo „Prihlásiť sa cez Facebook“).
- Môžete prepojiť svoje existujúce kontá Sony a prihlásiť sa pomocou konta My Sony, Community alebo pomocou niektorej z týchto online služieb v rámci skupiny Sony.
- Ak ešte nemáte konto Sony, vyberte kartu „Vytvoriť konto“, pomocou ktorej si vytvoríte konto, a potom sa prihláste.
- Začnite registráciu produktu.
Neplatná e-mailová adresa alebo heslo
Krok 1: Skontrolujte, či ste správne zadali svoju registrovanú e-mailovú adresu
- Uistite sa, že zadaná e-mailová adresa je tá, ktorá je prepojená s vaším kontom Sony, a že ste ju nezadali chybne.
- Ak ste si predtým vytvorili konto Sony a neoverili ho prostredníctvom e-mailu v stanovenej lehote (72 hodín), nebudete môcť toto konto používať. Upozorňujeme, že sa to týka všetkých služieb spoločnosti Sony. Prihláste sa do tohto neovereného konta, nechajte si znova poslať aktivačné/overovacie prepojenie a aktivujte svoje konto prostredníctvom e-mailu.
- Na prihlásenie do konta My Sony môžete použiť e-mailovú adresu prepojenú s vašimi ďalšími kontami Sony. Vaše konto My Sony môžete prepojiť s vašimi ďalšími kontami Sony (napríklad PlayStation Network).
Krok 2: Použite funkciu „Zabudol/zabudla som svoje heslo“
Heslo môžete obnoviť vyskúšaním nasledujúcich možností obnovenia hesla:
- Uveďte dátum narodenia, ktorý ste zadali pri registrácii.
- Odpovedzte na bezpečnostnú otázku.
- Overovanie pomocou mobilných zariadení (preskočiť na časť „Ako môžem povoliť dvojfázové overovanie“).
Po úspešnom vykonaní týchto krokov dostanete prepojenie na obnovenie svojho hesla. Ak ste nedostali e-mail, skontrolujte priečinok s nevyžiadanou poštou. Prípadne si skúste prepojenie nechať poslať znova alebo počkajte 24 hodín a skúste to znova.
Moje konto My Sony je zablokované
„Dosiahli ste maximálny počet neúspešných pokusov o prihlásenie. Z dôvodu ochrany vašej bezpečnosti bude vaše konto na 120 minút zablokované.“
Po 120 minútach čakania skontrolujte, či klávesa Caps Lock alebo Num Lock na klávesnici neovplyvňuje zadávanie hesla.
Prípadne obnovte heslo pomocou funkcie Zabudol/zabudla som svoje heslo.
Vykonávanie zmien v konte Sony
Ako môžete zmeniť informácie o svojom konte (e-mail, heslo a adresu)
- Prihláste sa do svojho konta Sony.
- Prejdite do časti [My Account Details] (Údaje o mojom konte).
- Aktualizujte požadované polia.
Chcem odstrániť moje konto Sony
Mrzelo by nás, keby ste odišli, ale svoje konto môžete odstrániť vykonaním týchto krokov:
- Prihláste sa do svojho konta Sony.
- Kliknite na položku [My Account Details] (Údaje o mojom konte).
- Prejdite úplne nadol a vyberte položku [Remove account] (Odstrániť konto).
Ako môžem prepojiť konto My Sony s inými kontami služieb Sony
Ak máte existujúce konto v inej službe Sony, môžete sa prihlásiť do služby My Sony pomocou údajov vášho ďalšieho konta. Potom sa zobrazí výzva na aktualizáciu vášho konta. Pred dokončením aktualizácie možno budete musieť poskytnúť niektoré ďalšie informácie. Platí to aj naopak. Keď si vytvoríte konto Sony, môžete ho použiť na prihlásenie do iných služieb Sony.
Môžete spojiť tieto kontá online služieb od spoločností skupiny Sony:
- Ak chcete prepojiť kontá, e-mailová adresa zaregistrovaná v prípade každého konta musí byť rovnaká.
- Služby nemusia byť dostupné vo všetkých krajinách/regiónoch.
Služby dostupné od spoločnosti Sony Europe
- My Sony
- Komunita
Služby dostupné od iných spoločností skupiny Sony
- Služba PlayStation® Store
- PlayStation™ Plus
Ďalšie informácie nájdete v časti Prepojené kontá pre služby Sony.
Ako môžem povoliť dvojfázové overovanie?
Ak chcete pridať ďalšiu úroveň zabezpečenia, môžete si vybrať, či chcete počas prihlasovania do konta Sony dostávať overovací kód prostredníctvom textovej správy alebo aplikácie na autentifikáciu. Toto nastavenie môžete kedykoľvek zmeniť v nastaveniach dvojfázového overovania.
Ako môžem povoliť dvojfázové overovanie
Ako sa prihlásiť pomocou záložného kódu, ak aplikácia na autentifikáciu nefunguje
Čo ak nemôžem nájsť produkt, ktorý chcem zaregistrovať?
- Najprv sa uistite, že produkt, ktorý chcete zaregistrovať, je produktom spoločnosti Sony Electronics (to zahŕňa: televízory, produkty z oblasti audia a videa, mobilné telefóny [Xperia] a produkty na fotografovanie). Ak máte profesionálny produkt spoločnosti Sony alebo konzolu PlayStation, navštívte jednu z nasledujúcich stránok:
- Ak ste si istí, že váš produkt je produktom spoločnosti Sony Electronics a manuálne ste zadali názov produktu, no nepodarilo sa vám ho nájsť, skúste ho vyhľadať pomocou rozbaľovacej ponuky.
- Ak ste produkt zakúpili v inom regióne ako v Európe (napríklad v Ázii a Tichomorí, Amerike a pod.), prejdite na webovú lokalitu príslušného regiónu a zaregistrujte svoj produkt. Výrobky zakúpené mimo Európy v súčasnosti nie je možné zaregistrovať v službe My Sony. Ospravedlňujeme sa za túto nepríjemnosť.
- Ak prvé dva spôsoby nepomohli, váš produkt môže v našej databáze chýbať. Kontaktujte nás, aby sme to potvrdili.