ID článku : 00232554 / Naposledy upravené : 26.09.2019

Ukončenie služby prémiových nástrojov aplikácie VAIO Care k 30. septembru 2020

    S účinnosťou od 30. septembra 2020, 23:59 (1) už nebudú v počítačových systémoch Sony VAIO podporované prémiové nástroje aplikácie VAIO Care.

    V dôsledku toho používatelia počítačov VAIO už nebudú môcť kupovať nové licencie ani obnovovať existujúce licencie na prémiové nástroje aplikácie VAIO Care s účinnosťou od 30. septembra 2019 23:59 (1). Používatelia počítačov VAIO, ktorí v súčasnosti majú aktívnu licenciu, môžu naďalej používať prémiové nástroje aplikácie VAIO Care až do skončenia platnosti ich individuálnej licencie.

    Spoločnosť Sony uzavrela partnerstvo so spoločnosťou iolo Technologies® s cieľom ponúknuť používateľom počítačov VAIO softvérové ​​nástroje iolo System Mechanic®. Kliknite tu pre viac informácií alebo na priamy nákup nástrojov System Mechanic® pred 1. októbrom.

    Od 1. októbra 2019 (1) môžu používatelia počítačov VAIO zakúpiť nástroje System Mechanic® prostredníctvom aplikácie VAIO Care na svojom počítači nasledujúcim spôsobom:

    1. Spustite aplikáciu VAIO Care
    2. Kliknite na [[SDLENTITYREF[quot]]]Pokročilé nástroje[[SDLENTITYREF[quot]]]
    3. Kliknite na [[SDLENTITYREF[quot]]]Prémiové nástroje[[SDLENTITYREF[quot]]]
    4. Otvorí sa nákupná stránka System Mechanic

    POZNÁMKA: Od 1. októbra 2019 (1) sa bude na nákup nástrojov System Mechanics prostredníctvom aplikácie VAIO Care vyžadovať jej verzia 7.3 alebo vyššia.

    Ospravedlňujeme sa za prípadné vzniknuté nepríjemnosti a ďakujeme vám za pochopenie.

    (1) Všetky časy [[SDLENTITYREF[amp]]] sú stanovené na základe tichomorského časového pásma a môžu sa líšiť v závislosti od vašej krajiny alebo regiónu.

    • Zaregistrujte svoj produkt

      Získajte prístup k všetkým informáciám, udržiavajte produkt aktualizovaný a využívajte úžasné zľavy

    • Komunita Sony

      Navštívte našu lokalitu Community a podeľte sa o svoje skúsenosti a riešenia s ostatnými zákazníkmi spoločnosti Sony

    • Kontaktovanie podpory

      Kontaktujte tím podpory spoločnosti Sony

    • Oprava a záruka

      Požiadajte o opravu, sledujte ju alebo sa jej dokonca vyhnite