Ako vytvoriť konto v službe Sony a registrovať svoj produkt
Ak chcete zaregistrovať svoj produkt, budete si najprv musieť vytvoriť konto v službe Sony.
Konto v službe My Sony umožňuje:
- využívať ponuky a akcie
- prostredníctvom registrácie a aplikácie Support by Sony získavať rozsiahlu podporu produktov
- spájať sa a stretávať s komunitou online spoločnosti Sony.
Kliknutím tu prejdete na stránku vytvorenia konta.
Ako vytvoriť konto v službe Sony
- Najprv zadajte platnú e-mailovú adresu
- Vyplňte svoje údaje
- Vyberte a potvrďte heslo. Vyberte tajnú otázku a vyplňte odpoveď.
Ak zabudnete heslo, zobrazí sa výzva na potvrdenie dátumu narodenia.
Ak ste v minulosti nastavili tajnú otázku, stále ju môžete použiť na získanie hesla.
- Nastavte preferencie e-mailovej komunikácie.
- Dostanete e-mail s odkazom na aktiváciu vášho konta.
Na dokončenie registrácie otvorte e-mail a kliknite na odkaz. Aktivačný odkaz vyprší o 72 hodín.
Ak vyprší platnosť odkazu, budete musieť požiadať o ďalší aktivačný odkaz. Tu je príklad e-mailu:
- Akonáhle je vaše konto aktivované, môžete sa prihlásiť tu
Ako registrovať produkt spoločnosti Sony v službe My Sony
- Po prihlásení budete môcť zaregistrovať všetky svoje produkty spoločnosti Sony.
Kliknite na položku [Register a new product] (Registrovať nový produkt) v bočnej ponuke alebo kliknite na modré tlačidlo.
- Vyplňte údaje o vašom produkte. Ak si nie ste istí, aký je názov modelu alebo jeho sériové číslo, môžete použiť dostupné odkazy.
Tipy:- Funkcia vyhľadávania funguje buď na základe názvu modelu, alebo obchodného názvu produktu
- Obchodný názov sa môže líšiť od oficiálneho názvu produktu (napr. Alpha 7 = ILCE-7)
- Zadanie dátumu nákupu vám pomôže zapamätať si záručnú lehotu
- Po zadaní správneho názvu produktu sa zobrazí výzva na zadanie sériového čísla, ktoré je voliteľné.
Napr. vyhľadávanie položky ‘a6000’ alebo objímky ‘E-mount’:
- Po zaregistrovaní produktu budete môcť
- Ohodnotiť a skontrolovať váš produkt
- Získať rýchly prístup jedným kliknutím na stránku produktu, ktorá ponúka
- Príručky pomoci a návody na používanie
- Aktualizácie firmvéru a softvéru (v závislosti od produktu)
- Tipy a riešenie problémov
- Rýchly prístup jedným kliknutím k stránke podpory venovanej oprave spoločnosti Sony
- Jednoduchý prístup k diskusiám v komunite týkajúcim sa vášho produktu
Ako používať funkciu expresnej registrácie
Prípadne môžete navštíviť webovú lokalitu spoločnosti Sony a navštíviť stránku produktu.
Pod kartou [Support & Product Registration] (Podpora a Registrácia produktu) nájdete priamy odkaz, ktorý vás okamžite nasmeruje na stránku registrácie produktu.