ID článku : 00206459 / Naposledy upravené : 10.05.2024Tlač

Ako zaregistrovať produkt v konte My Sony

    Obsah:


    Vytvorenie konta My Sony

    Ak chcete zaregistrovať svoj produkt, budete si najprv musieť vytvoriť konto My Sony.

    Konto My Sony vám umožní nasledovné:

    • využívať ponuky a propagačné akcie
    • prostredníctvom registrácie a aplikácie Support By Sony získavať rozsiahlu podporu produktov
    • spájať sa a stretávať s komunitou online spoločnosti Sony

    1. Najprv prejdite na oficiálnu lokalitu Sony na registráciu produktov. Po výbere krajiny z poskytnutého zoznamu budete presmerovaný na prihlasovaciu stránku My Sony.
    2. Kliknite na kartu Create account (Vytvoriť konto).
      • Môžete sa prihlásiť prostredníctvom svojej e-mailovej adresy alebo účtov pre sociálne siete (napr. Google, Facebook).

    Vytvoriť konto použitím e-mailu

    Vytvoriť konto použitím sociálnych sietí


    Registrácia produktu v konte My Sony

    Keď sa prihlásite do svojho konta, zaregistrujte svoj produkt podľa nižšie uvedených krokov.

    1. V ponuke My Products (Moje produkty) vyberte možnosť [Register a product] (Zaregistrovať produkt).

    1. Alebo prejdite na kartu Register a new product (Zaregistrovať nový produkt) v bočnej ponuke a vyplňte podrobnosti o svojom produkte.
      • Ak si nie ste istý, aký je názov modelu alebo jeho sériové číslo, môžete použiť dostupné odkazy.

    1. Keď je váš produkt zaregistrovaný, uvidíte ho v zozname My products (Moje produkty). Na tejto stránke môžete nasledovné:
      • Získať prístup k detailom produktu a obsahu podpory:
        • Ohodnoťte svoj produkt a napíšte k nemu recenziu
        • Prevziať príručky pomoci a návody na použitie
        • Overiť si najnovšie aktualizácie firmvéru a softvéru
        • Pozrieť si tipy, riešenie problémov a často kladené otázky
        • Prejsť na stránku opravy v rámci podpory spoločnosti Sony
      • Zmeniť informácie o registrácii produktu
      • Odstrániť produkt zo zoznamu registrovaných produktov
      • Zaregistrovať nový alebo dodatočný produkt

    Používanie funkcie expresnej registrácie

    Prípadne môžete navštíviť stránku Expresná registrácia Sony a vyplniť podrobnosti o svojom produkte.

    Ak ešte nemáte konto My Sony, budete si ho môcť vytvoriť v spodnej časti stránky.


    Čo ak nemôžem nájsť produkt, ktorý chcem zaregistrovať?

    Najprv sa uistite, že produkt, ktorý chcete zaregistrovať, je produktom spoločnosti Sony Electronics. Toto zahŕňa nasledovné:

    • TV produkty
    • Audio a video produkty
    • Mobilné (Xperia) produkty
    • Fotografické produkty

    Ak máte profesionálny produkt spoločnosti Sonyalebo konzolu PlayStation, navštívte jednu z nasledujúcich stránok:

    Poznámky:

    • Funkcia vyhľadávania funguje buď na základe názvu modelu (oficiálny produkt) alebo obchodného názvu vášho zariadenia.
    • Obchodný názov sa môže líšiť od názvu modelu (napr. Alpha 7 = ILCE-7).
    • Pre presné výsledky použite (-) pomlčku pri vyhľadávaní podľa oficiálneho názvu produktu (napr. WH-CH720N).

    • Zadanie dátumu nákupu vám pomôže zapamätať si záručnú dobu.
    • Po zadaní správneho názvu produktu sa zobrazí výzva na zadanie sériového čísla, ktoré je voliteľné.

    Ak ste si istý, že váš produkt je produktom spoločnosti Sony Electronics a manuálne ste zadali názov produktu, ale nepodarilo sa vám ho nájsť, vyberte možnosť [Can't find your product? Then search by category] (Neviete nájsť produkt? Potom ho vyhľadajte podľa kategórie).

    Použite rozbaľovaciu ponuku, ktorá vám pomôže vyhľadať informácie o vašom produkte.

    Ak ste produkt zakúpili v inom regióne ako v Európe (napríklad v Ázii a Tichomorí, Amerike a pod.), prejdite na webovú lokalitu príslušného regiónu a zaregistrujte svoj produkt. Výrobky zakúpené mimo Európy v súčasnosti nie je možné zaregistrovať v službe My Sony. Ospravedlňujeme sa za túto nepríjemnosť.

    Ak vyššie uvedené spôsoby nepomohli, váš produkt môže v našej databáze chýbať.

    Kontaktujte nás, aby sme to potvrdili.

    1. Prejdite na stránku Podpora spoločnosti Sony Europe.
    2. Po výbere krajiny z poskytnutého zoznamu budete presmerovaný na stránku podpory spoločnosti Sony.
    3. Prejdite dole do spodnej časti stránky a vyberte možnosť Contact us (Kontaktuje nás).
    • Zaregistrujte svoj produkt

      Získajte prístup k všetkým informáciám, udržiavajte produkt aktualizovaný a využívajte úžasné zľavy

    • Komunita Sony

      Navštívte našu lokalitu Community a podeľte sa o svoje skúsenosti a riešenia s ostatnými zákazníkmi spoločnosti Sony

    • Kontaktovanie podpory

      Kontaktujte tím podpory spoločnosti Sony

    • Oprava a záruka

      Požiadajte o opravu, sledujte ju alebo sa jej dokonca vyhnite