ID článku : 00155230 / Naposledy upravené : 26.10.2020

Potrebujem pomoc v súvislosti s mojím kontom My Sony alebo s registráciou môjho produktu v službe My Sony

    Register:


     

    Neplatná e-mailová adresa alebo heslo

     

    Krok 1: Skontrolujte, či ste správne zadali vami zaregistrovanú e-mailovú adresu.


    Znaky môžu byť zadané nesprávne alebo ste použili nesprávnu e-mailovú adresu:

    • Konto My Sony je prepojené s ostatnými kontami spoločnosti Sony, ako sú PlayStation Network, Sony Home Entertainment, Xperia a ďalšie: na prihlásenie do konta My Sony môžete použiť rovnakú e-mailovú adresu, akú máte zaregistrovanú v iných kontách spoločnosti Sony.
       
    • Ak ste si v minulosti vytvorili konto Sony, ale neoverili ste ho prostredníctvom e-mailu v určenom časovom rámci (72 hodín), toto konto nebudete môcť používať. Platí to pre všetky služby spoločnosti Sony. Prihláste sa do tohto neovereného konta, znova odošlite odkaz na aktiváciu/verifikáciu a aktivujte svoje konto prostredníctvom e-mailu.


    Krok 2: Použite funkciu „Zabudli ste heslo?“

    Heslo môžete obnoviť vyskúšaním nasledujúcich možností obnovenia hesla:

    1. Uveďte vami zaregistrovaný dátum narodenia.
    2. Odpovedzte na svoju bezpečnostnú otázku.
    3. Verifikácia pre mobilné zariadenia (ako povoliť verifikáciu v dvoch krokoch – odkaz nižšie).

    Po úspešnom vykonaní týchto krokov dostanete odkaz na obnovenie hesla. Ak nedostanete e-mail, skontrolujte priečinok s nevyžiadanou poštou.
    Prípadne skúste odkaz odoslať ešte raz alebo počkajte 24 hodín a skúste to znova.

    Poznámka: Ak bude jedna z troch možností nesprávna, náš systém vás okamžite vyzve, aby ste sa obrátili na technickú podporu. Berte na vedomie, že stále môžete vyskúšať zostávajúce možnosti.

     

    Moje konto My Sony je zamknuté

    „Dosiahli ste maximálny počet neúspešných pokusov o prihlásenie. Na ochranu vašej bezpečnosti bude vaše konto zablokované po dobu 120 minút.“

    Po 120 minútach sa uistite, že klávesy Caps Lock alebo Num Lock na klávesnici neovplyvňujú spôsob, akým zadávate heslo.
    Prípadne len obnovte svoje heslo pomocou funkcie Zabudli ste heslo?.
     

    Vykonávanie zmien v konte My Sony

    Ako zmeniť údaje konta (e-mail, heslo a adresa)

    • Prihláste sa do svojho konta Sony.
    • Prejdite do časti My Account Details (Údaje o mojom konte).
    • Aktualizujte potrebné polia.
       

    Chcem odstrániť konto My Sony

    Mrzelo by nás, keby ste odišli, ale svoje konto môžete odstrániť vykonaním týchto krokov:

    • Prihláste sa do svojho konta Sony.
    • Kliknite na položku [My Account Details] (Údaje o mojom konte).
    • Prejdite nadol a vyberte položku [Remove account] (Odstrániť konto).

     

    Ako prepojiť konto My Sony s kontami iných služieb spoločnosti Sony

    Ak už máte zriadené konto v inej službe spoločnosti Sony, môžete sa do služby My Sony prihlásiť pomocou údajov svojho iného konta. Následne obdržíte správu s výzvou na aktualizáciu vášho konta. Pred dokončením aktualizácie budete možno musieť poskytnúť dodatočné informácie. Naopak, po vytvorení konta Sony môžete toto konto použiť na prihlásenie do iných služieb spoločnosti Sony.

    Môžete spojiť tieto kontá online služieb od spoločností skupiny Sony:

    Služby dostupné od spoločnosti Sony Europe:

    • My Sony
    • Komunita Sony

    Služby dostupné od iných spoločností skupiny Sony:

    • Xperia Lounge
    • Lokalita Xperia Store
    • SonyMobile.com
    • MyAccount
    • Developer World
    • PlayStation™ Network
    • PlayStation™ Plus
    • PlayStation™ Video
    • PlayStation™ Music
    • PlayStation™ Now
    • PlayStation™ Vue

     

    Ako povoliť verifikáciu v dvoch krokoch?

    Ak chcete pridať dodatočnú vrstvu zabezpečenia, počas prihlasovania do svojho konta Sony si môžete vybrať, či chcete overovací kód dostať v textovej správe alebo prostredníctvom overovacej aplikácie. Toto nastavenie môžete kedykoľvek zmeniť pomocou nastavení verifikácie v 2 krokoch.

    Ako povoliť verifikáciu v dvoch krokoch: 

    1. Prihláste sa do konta My Sony. Kliknite alebo ukážte na svoje meno v pravom hornom rohu, potom vyberte položku [My Account Details] (Údaje o mojom konte).
    2. Prejdite nižšie na položku [Change Other Security Details] (Zmeniť iné bezpečnostné informácie), potom kliknite na možnosť [Update] (Aktualizovať).
    3. V otvorenej karte [Security] (Bezpečnosť) prejdite nižšie na položku [2-Step Verification] (Verifikácia v 2 krokoch), potom kliknite na možnosť [Edit] (Upraviť).
    4. Keď sa vás systém opýta, ako chcete dostať overovací kód, vyberte buď možnosť Text message (Textová správa), alebo Authenticator App (Overovacia aplikácia). 

    Potom postupujte podľa pokynov na obrazovke:

    • Textová správa: Zadajte svoje telefónne číslo. Pozrite si textovú správu odoslanú na váš mobil a zadajte 6-miestny overovací kód. Kliknite na možnosť [Verify] (Overiť).
    • Overovacia aplikácia: Na mobilnom zariadení si otvorte overovaciu aplikáciu a naskenujte kód QR alebo skopírujte a prilepte alfanumerický kód, ktorý sa zobrazuje na obrazovke. Zadajte overovací kód z overovacej aplikácie. 

    Záložné kódy
    Ak nemôžete získať kód na verifikáciu v 2 krokoch v textovej správe alebo ak vaša overovacia aplikácia nefunguje, môžete sa ešte prihlásiť pomocou záložného kódu. Obdržíte desať kódov, pričom každý z nich môžete použiť iba raz. Záložné kódy môžete použiť na verifikáciu prostredníctvom textovej správy aj overovacej aplikácie. 


     

    Čo robiť, ak neviem nájsť produkt, ktorý chcem zaregistrovať?

    1. Najprv sa uistite, že produkt, ktorý chcete zaregistrovať, je výrobok spoločnosti Sony Electronics (to zahŕňa televízory, audio a fotografické produkty). Ak vlastníte mobilné zariadenie Sony (Xperia) alebo produkt Sony Professional, mali by ste navštíviť jednu z nasledujúcich stránok:
    1. Ak ste presvedčený, že váš produkt je produktom spoločnosti Sony Electronics a manuálne ste zadali názov produktu, no nepodarilo sa vám ho nájsť, skúste ho vyhľadať pomocou rozbaľovacej ponuky.
       
    2. Ak ste produkt zakúpili v inom regióne ako Európa (napr. v Ázii a Tichomorí, krajinách Severnej a Južnej Ameriky atď.), zaregistrujte svoj produkt na webovej stránke príslušného regiónu. Produkty zakúpené mimo Európy nemôžu byť momentálne zaregistrované v službe My Sony. Ospravedlňujeme sa za túto nepríjemnosť.
    1. Ak prvé dva spôsoby nepomohli, váš produkt môže v našej databáze chýbať. Kontaktujte nás a overte si to.
    • Zaregistrujte svoj produkt

      Získajte prístup k všetkým informáciám, udržiavajte produkt aktualizovaný a využívajte úžasné zľavy

    • Komunita Sony

      Navštívte našu lokalitu Community a podeľte sa o svoje skúsenosti a riešenia s ostatnými zákazníkmi spoločnosti Sony

    • Kontaktovanie podpory

      Kontaktujte tím podpory spoločnosti Sony

    • Oprava a záruka

      Požiadajte o opravu, sledujte ju alebo sa jej dokonca vyhnite