ID článku : 00268712 / Naposledy upravené : 25.10.2021

Kupóny do obchodu PlayStation Store v rámci propagačnej akcie BRAVIA

    Kupóny do obchodu PlayStation Store v rámci propagačnej akcie BRAVIA

     

    1. Ako sa môžem na tejto propagačnej akcii zúčastniť?

    2. Kedy dostanem kód kupónu?

    3. Čo sa považuje za prijateľný doklad o zakúpení?

    4. Webová lokalita uvádza, že moje sériové číslo nebolo rozpoznané. Prečo sa to stalo?

    5. V akom formáte môžem v rámci procesu registrácie nahrať dokumenty a je ich veľkosť obmedzená?

    6. Prišla mi správa, že moja žiadosť je neúplná. Čo mám robiť?

    7. Produkt som zakúpil/-a niekoľko týždňov pred propagačným obdobím alebo po ňom. Môže spoločnosť Sony urobiť výnimku a schváliť moju žiadosť?

    8. Doklad o zakúpení a ostatné dokumenty som poslal/-a poštou na adresu uvedenú na papieri, ktorý mi dal predajca.  Zatiaľ mi neprišli žiadne informácie o mojej žiadosti.

    9. Neprišli mi žiadne e-maily s informáciami o mojej žiadosti. Ako môžem skontrolovať jej stav?

    10. Pri pokuse o registráciu do online propagačnej akcie sa vyskytujú problémy. Na koho sa mám obrátiť?

    11. Ako zaobchádzate s mojimi osobnými údajmi?

    12. Ako môžem uplatniť svoj kód?

     

    1. Ako sa môžem na tejto propagačnej akcii zúčastniť?

    1. KROK

    Ak chcete získať kredit v hodnote 100 € do peňaženky v obchode PlayStation™Store, kúpte si v období od 7. októbra 2021 do 30. novembra 2021 jeden z vybraných televízorov od zúčastneného predajcu.

    2. KROK

    Prejdite na webovú lokalitu kampane a kliknutím na tlačidlo „Požiadať “ sa zaregistrujte. Žiadosti je možné podávať od dátumu zakúpenia najneskôr do 31. decembra 2021.

    3. KROK

    Prihláste sa do konta My Sony alebo si ho vytvorte a do formulára kampane uveďte tieto informácie:

    · Informácie o vašom produkte: model, sériové číslo, dátum zakúpenia a predajca

    · Vaše osobné údaje: meno, e-mailová adresa a telefónne číslo

    · Váš doklad o zakúpení

    Fotografia televíznej obrazovky so zreteľne viditeľným sériovým číslom a identifikátorom zariadenia. Dané informácie získate tak, že otvoríte ponuku televízora stlačením tlačidla "Help" na diaľkovom ovládači, prejdete na položku "Stav a diagnostika" na ľavej strane obrazovky a na ovládači stlačíte tlačidlo OK. Potom vyberiete možnosť " Informácie o systéme" a znova stlačíte tlačidlo OK. Ďalšie informácie o tomto postupe nájdete na tomto prepojení: https://www.sony.sk/electronics/support/articles/00248604

    Keď vyplníte požadované informácie, kliknite na tlačidlo "Odoslať".

    4. KROK

    Po odoslaní formulára budete presmerovaní na stránku s potvrdením a na vašu e-mailovú adresu sa odošle e-mail potvrdzujúci registráciu. Registračný kód má podobu 8-miestneho kódu, ktorý sa zobrazí v predmete spomínaného e-mailu. Daný kód bude fungovať aj ako referenčné číslo v prípade, že budete mať otázky týkajúce sa kampane.

    5. KROK

    Ak vaša žiadosť splní zmluvné podmienky propagačnej akcie, do 20 pracovných dní od dokončenia overenia žiadosti dostanete 2 kódy kupónu do obchodu PlayStation Store, pričom oba budú v hodnote 50 €. Nezabudnite skontrolovať aj priečinok s nevyžiadanou poštou. Ak chcete skontrolovať stav svojej žiadosti, na domovskej stránke kampane kliknite na prepojenie "Zistite stav svojej žiadosti".

     

    2. Kedy dostanem kód kupónu?

    Kódy kupónu do obchodu PlayStation Store vám plánujeme odoslať do 20 pracovných dní od overenia vašej žiadosti. Ak sa nám tento termín nepodarí dodržať, budeme sa vám ich snažiť poslať čo najskôr. Nejde o 20 pracovných dní od registrácie, a preto nenesieme žiadnu zodpovednosť za nesprávne vyhlásenia predajcov, ktorí zákazníkov informovali, že svoj kód dostanú do 20 pracovných dní od dátumu zakúpenia, prípadne iného nesprávneho dátumu alebo času. Upozorňujeme, že chýbajúce alebo nesprávne informácie môžu posunúť čas overenia a platby. Preto vás žiadame, aby ste vyplnili všetky informácie a poskytli iba správne údaje.     

     

    3. Čo sa považuje za prijateľný doklad o zakúpení?

    Prijateľný doklad o zakúpení musí obsahovať nižšie uvedené informácie:

    1- Názov predajcu.

    2- Dátum zakúpenia.

    3- Názov produktu.

    4- IČ DPH predajcu.

    Pamätajte, že ak poskytnuté dokumenty nebudú obsahovať vyššie uvedené informácie, môžeme vašu žiadosť zamietnuť.

     

    4. Webová lokalita uvádza, že moje sériové číslo nebolo rozpoznané. Prečo sa to stalo?

    Skontrolujte, či ste sériové číslo zadali správne. Ak ste si istí, že sú všetky informácie správne, možno sa táto propagačná akcia nevzťahuje na váš model.

     

    5. V akom formáte môžem v rámci procesu registrácie nahrať dokumenty a je ich veľkosť obmedzená?

    Váš súbor by nemal byť väčší ako 5 MB. Súbor môžete nahrať iba v štandardnom formáte JPG, JPEG, PNG alebo PDF.

     

    6. Prišla mi správa, že moja žiadosť je neúplná. Čo mám robiť?

    Čo najskôr nám poskytnite informácie, o ktoré sme vás požiadali v správe, aby sme mohli potvrdiť vašu účasť na propagačnej akcii. Ak neodpoviete do 14 dní, nemôžeme vám zaručiť, že kód kupónu dostanete.

     

    7. Produkt som zakúpil/-a niekoľko týždňov pred propagačným obdobím alebo po ňom. Môže spoločnosť Sony urobiť výnimku a schváliť moju žiadosť?

    Do tejto propagačnej akcie sa môžu zapojiť iba tí zákazníci, ktorí svoj produkt zakúpili v období uvedenom v zmluvných podmienkach.

     

    8. Doklad o zakúpení a ostatné dokumenty som poslal/-a poštou na adresu uvedenú na papieri, ktorý mi dal predajca.  Zatiaľ mi neprišli žiadne informácie o mojej žiadosti.

    Vaša žiadosť je platná až vtedy, keď sa do propagačnej akcie zapojíte najskôr na webovej lokalite, kde môžete nahrať doklad o zakúpení, prípadne keď nám doklad o zakúpení pošlete v odpovedi na e-mail s potvrdením, ktorý ste dostali spolu s účastníckym kódom. Žiadosti odoslané poštou nie sú platné.

     

    9. Neprišli mi žiadne e-maily s informáciami o mojej žiadosti. Ako môžem skontrolovať jej stav?

    Keď odošlete svoju žiadosť, pošle sa vám automatizovaný e-mail s potvrdením. Druhý e-mail dostanete, len čo vašu žiadosť akceptujeme. Ak od vás budeme potrebovať ďalšie informácie, pošleme vám samostatný e-mail. Nezabudnite vo svojej poštovej schránke skontrolovať aj priečinok s nevyžiadanou poštou. Stav svojej žiadosti môžete sledovať aj cez toto prepojenie. Stačí zadať ID žiadosti uvedené v e-maile s potvrdením.

     

    10. Pri pokuse o registráciu do online propagačnej akcie sa vyskytujú problémy. Na koho sa mám obrátiť?

    Neváhajte kontaktovať našu podporu cez toto prepojenie. Podpora vám poskytne pomoc v súvislosti s odoslaním žiadosti, prípadne jej môžete nahlásiť problémy, na ktoré ste narazili.  Ak máte problémy s uplatnením kódu kupónu v obchode PlayStation Store, kontaktujte tím podpory cez nasledujúce prepojenie: https://www.playstation.com/support/store/redeem-ps-store-voucher-code/.

     

    11. Ako zaobchádzate s mojimi osobnými údajmi?

    Zásady týkajúce sa toho, ako používame údaje zákazníka, nájdete na tomto prepojení.

     

    12. Ako môžem uplatniť svoj kód?

    Prejdite na webovú lokalitu  https://my.playstation.com/sk-sk/.

    Prihláste sa pomocou svojho konta siete PlayStation Network alebo si vytvorte nové.

     Vyberte ponuku konta kliknutím na svoj profilový obrázok v pravom hornom rohu.

    Kliknite na položku "Uplatniť kódy".

     Zadajte svoj 12-miestny kód kupónu.

    Ak chcete získať ďalšie informácie o uplatňovaní kódov, kliknite sem.

    Ak chcete uplatniť druhý kód, zopakujte predchádzajúce kroky.

    • Zaregistrujte svoj produkt

      Získajte prístup k všetkým informáciám, udržiavajte produkt aktualizovaný a využívajte úžasné zľavy

    • Komunita Sony

      Navštívte našu lokalitu Community a podeľte sa o svoje skúsenosti a riešenia s ostatnými zákazníkmi spoločnosti Sony

    • Kontaktovanie podpory

      Kontaktujte tím podpory spoločnosti Sony

    • Oprava a záruka

      Požiadajte o opravu, sledujte ju alebo sa jej dokonca vyhnite