ID článku : 00260996 / Naposledy upravené : 22.09.2021

BRAVIA XR TV & DualSense pro

     

    1. Ako sa môžem zúčastniť tejto aktivity?

    Krok 1

    Kúpte si jeden z uvedených TV modelov medzi 3.5.2021 a 27.6.2021 od vybraných predajcov.

    krok 2

    Vstúpte na webovú stránku kampane a zaregistrujte sa kliknutím na tlačidlo "Žiadosť o ovládač DualSense".

    Poznámka: Žiadosti musia byť podané online do 28. 7. 2021 do polnoci. Neskoršie podané žiadosti nebudú akceptované.

    krok 3

    Prihláste sa alebo si vytvorte účet My Sony a vyplňte formulár kampane zadaním nasledujúcich informácií:

    Informácie o vašom produktu: názov produktu, sériové číslo, dátum nákupu a predajcu

    Vaše osobné údaje: meno, e-mailová adresa, poštová adresa a telefónne číslo

    Doklad o nákupe

    Obrázok ID zariadenia a SN z obrazovky

    Po poskytnutí týchto informácií kliknite na tlačidlo "Odoslať".

    krok 4

    Po odoslaní formulára budete presmerovaní na stránku s potvrdením a na vašu e-mailovú adresu bude zaslaný e-mail s potvrdením vašej registrácie. Váš registračný kód je 8-miestne číslo, ktoré sa zobrazí v riadku predmetu e-mailu. Tento kód bude slúžiť aj ako referenčné číslo v prípade, že budete mať ohľadom kampane nejaké otázky.

    krok 5

    Ak váš nárok spĺňa podmienky akcie, obdržíte do 30 dní ovládač DualSense od overenia požiadavky. Ak chcete skontrolovať stav svojej požiadavky, kliknite na domovskej stránke kampane na odkaz "Zobraziť stav vášho nároku".

    2. Kedy dostanem zadarmo ovládač DualSense?

    Naším cieľom je poslať váš ovládač DualSense do 30 dní od overenia vašej žiadosti - toto neznamená do 30 dní od vašej registrácie a nemôžeme niesť zodpovednosť za maloobchodníkov / predajcu, ktorí nesprávne upozorní zákazníkov, že preprava prebehne do 30 dní od dátumu nákupu alebo nesprávne uvedených údajov / časoch. Majte na pamäti, že akékoľvek chýbajúce alebo nesprávne informácie môžu oneskoriť overenie a odoslanie, preto nezabudnite uviesť všetky potrebné správne informácie.

    3. Prečo musím predložiť doklad o kúpe, názov modelu a sériové číslo?

    Potrebujeme doklad o nákupe, aby sme skontrolovali, či vaše vyplnené informácie spĺňajú podmienky akcie. Toto skráti dokumentačný proces, pretože môžeme vyhľadať sériové číslo a skontrolovať vaše oprávnenie na promo akcii.

    4. Čo sa považuje za prijateľný doklad o nákupe?

    "Akceptovateľný doklad o nákupe musí obsahovať nižšie uvedené potrebné kritériá:

    1 - Názov maloobchodníka.

    2 - Dátum nákupu.

    3 - Podrobnosti o produkte.

    4 - DIČ maloobchodníka.

    Berte do úvahy, že žiadosť môže byť zamietnutá, ak dodané dokumenty nespĺňajú vyššie uvedené kritériá. "

    5. Kde nájdem sériové číslo svojho produktu?

    Kliknutím sem zobrazíte ilustráciu toho, ako môžete zistiť sériové číslo svojho zariadenia.

    6. Webová stránka hovorí, že moje sériové číslo nebolo rozpoznané, prečo?

    Skontrolujte, či ste sériové číslo zadali správne. Ak ste si istí, že informácie sú správne, váš model nemusí byť v tejto akcii zahrnutý.

    7. Aké formáty je možné použiť pre nahrávanie dokumentov v rámci procesu registrácie a existujú nejaké obmedzenia veľkosti?

    Váš súbor by nemal byť väčší ako 5 MB. Môžete nahrať iba štandardné formáty JPG, JPEG, PNG a PDF.

    8. Dostal som správu, že moja požiadavka je neúplná. Čo mám teraz robiť?

    Zašlite nám prosím čo najskôr informácie požadované v správe, aby sme mohli potvrdiť vašu účasť v akcii. Ak neodpoviete do 14 dní, nemôžeme zaručiť, že dostanete ovládač DualSense.

    9. Produkt som zakúpil niekoľko týždňov pred / po dátume promo akcie. Môže Sony urobiť výnimku a potvrdiť DualSense zadarmo pre môj nákup?

    Promo akciu pre zákazníka je možné potvrdiť len v prípade, že produkt bol zakúpený v lehotách uvedených v podmienkach.

    10. Je možné, aby som o túto akciu požiadal poštou miesto online?

    Požiadavky zaslané poštou bohužiaľ nemožno uznať. Prihláste sa alebo zaregistrujte online a poskytnite potrebné informácie (pozri krok 3).

    11. Nedostal som e-mailové aktualizácie týkajúce sa mojej žiadosti, ako môžem sledovať jej priebeh?

    Pri odoslaní žiadosti je zaslaný automatický potvrdzovací e-mail a pri prijatí žiadosti ďalší e-mail. Ak budeme potrebovať ďalšie informácie, zašleme vám samostatný e-mail. Nezabudnite skontrolovať zložku nevyžiadanej pošty vo vašej poštovej schránke. Tento odkaz môžete tiež použiť na sledovanie postupu vašej žiadosti zadaním ID žiadosti uvedenej v potvrdzovacom e-maily.

    12. Mám problémy s online registráciou tejto promo akcie, ako mám postupovať?

    Neváhajte kontaktovať našu linku podpory prostredníctvom tohto odkazu, ktorý vám poskytne pomoc ohľadom podania žiadosti alebo ohľadom problémov, s ktorými sa môžete stretnúť.

    13. Čo sa deje s mojimi osobnými údajmi?

    Naše zásady týkajúce sa používania informácií o zákazníkoch môžete konzultovať kliknutím na tento odkaz.

     

    14. Poslal / a som žiadosti za (5) rovnakých produktov, ale mám len nárok na DualSense za jeden (1) produkt. Prečo nemám nárok tiež u ostatných produktov?

    Každá žiadosť by mala byť podaná na našich internetových stránkach samostatne. Po úspešnom dokončení podaní žiadosti budete môcť podať ďalšiu žiadosť. Kliknite prosím na tlačidlo "podať ďalšiu žiadosť" a môžete pripojiť žiadosť za ďalší produkt.

    POZNÁMKA: Maximálny počet žiadostí na zákazníka je päť (5) a iba dve žiadosti na rovnaký model.

    • Zaregistrujte svoj produkt

      Získajte prístup k všetkým informáciám, udržiavajte produkt aktualizovaný a využívajte úžasné zľavy

    • Komunita Sony

      Navštívte našu lokalitu Community a podeľte sa o svoje skúsenosti a riešenia s ostatnými zákazníkmi spoločnosti Sony

    • Kontaktovanie podpory

      Kontaktujte tím podpory spoločnosti Sony

    • Oprava a záruka

      Požiadajte o opravu, sledujte ju alebo sa jej dokonca vyhnite