ID článku : 00254039 / Naposledy upravené : 19.11.2020

Oznámenie o bezplatnej výmene dotknutých slúchadiel WI-SP510, ktoré je možné identifikovať podľa sériového čísla – 19. novembra 2020

    Vážený zákazník spoločnosti Sony,

    Ďakujeme vám za stály záujem o produkty značky Sony.

    Dozvedeli sme sa, že v prípade niektorých jednotiek WI-SP510 môže dochádzať k problému, pri ktorom prestane fungovať zapínanie slúchadiel, čo môže byť následok korózie spôsobenej vodou.

    V rámci riešenia tohto problému sa spoločnosť Sony rozhodla predĺžiť záruku dotknutých jednotiek WI-SP510 do 30. novembra 2021. Ak sa na základe identifikácie sériovým číslom potvrdí, že sú vaše slúchadlá medzi ovplyvnenými jednotkami, a narazíte na tento problém, môžete si dotknutú jednotku WI-SP510 vymeniť. Skontrolujte, či vaša jednotka spĺňa kritériá oprávnenosti uvedené nižšie.

    Ospravedlňujeme sa za akékoľvek nepríjemnosti a radi by sme sa vám poďakovali za pochopenie.

    Oprávnenosť výmeny

    Názov relevantného modelu

    WI-SP510 

    Relevantné sériové čísla 

    Tento jav sa mohol potenciálne dotknúť iba obmedzeného počtu slúchadiel WI-SP510, ktoré je možné bezplatne vymeniť. Ak narazíte na tento problém, zadajte sériové číslo jednotky do nástroja na overenie sériových čísel nižšie a skontrolujte, či je možné jednotku vymeniť. 

    Ak sa vaša jednotka WI-SP510 nachádza medzi dotknutými modelmi, môžete si ju vymeniť v obchode, kde ste si ju zakúpili. Pokiaľ to nie je možné, pod nástrojom na overenie sa objaví odkaz na náš vyhľadávač obchodov so smerom cesty do najbližšieho obchodu, kde môžete jednotku vymeniť.  

    Ako skontrolovať názov modelu a sériové číslo slúchadiel

    Názov modelu sa nachádza na vstavanej nabíjateľnej batérii.

    Sériové číslo je vytlačené na pravej jednotke (R) slúchadiel a je viditeľné po odstránení špičky slúchadiel a podpory oblúka.

     

    Lehota na požiadanie o bezplatný výmenný program

    Bezplatný výmenný program je platný do 30. novembra 2021.

    • Zaregistrujte svoj produkt

      Získajte prístup k všetkým informáciám, udržiavajte produkt aktualizovaný a využívajte úžasné zľavy

    • Komunita Sony

      Navštívte našu lokalitu Community a podeľte sa o svoje skúsenosti a riešenia s ostatnými zákazníkmi spoločnosti Sony

    • Kontaktovanie podpory

      Kontaktujte tím podpory spoločnosti Sony

    • Oprava a záruka

      Požiadajte o opravu, sledujte ju alebo sa jej dokonca vyhnite