ID článku : 00246910 / Naposledy upravené : 18.06.2020

Oznámenie o programe výmeny pre niektoré pamäťové karty SD série SF-M, série SF-M so špecifikáciou TOUGH a série SF-G so špecifikáciou TOUGH

    Ďakujeme vám za záujem o produkty značky Sony.

    Identifikovali sme problém s niektorými pamäťovými kartami SD zo série SF-M, série SF-M so špecifikáciou TOUGH a série SF-G so špecifikáciou TOUGH.

    Problém s dátami v režime VSC

    Pri použití kamery* kompatibilnej s režimom VSC (Video Speed Class) môžu byť záznamy nahraté na kartu poškodené alebo sa nemusia zaznamenať optimálnym spôsobom.

    * Kamery kompatibilné s režimom VSC typu V60 alebo V90.

    Na účely vyriešeniu tohto problému zavádzame program bezplatnej výmeny problémových pamäťových kariet SD.

    Relevantné modely

    Svoju kartu môžete identifikovať podľa čísla modelu na prednej strane karty, ktoré je tu označené červeným krúžkom.
     

    Séria SF-M

    Poznámka! Relevantné karty možno identifikovať iba vtedy, ak majú na prednej strane označenie „V60“, „R:277MB/s“ a „W:150MB/s“.

      
    • SF-M64
    • SF-M128
    • SF-M256


    Séria SF-M so špecifikáciou TOUGH

      
    • SF-M64T
    • SF-M128T
    • SF-M256T


    Séria SF-G so špecifikáciou TOUGH

      
    • SF-G32T
    • SF-G64T
    • SF-G128T

     

    Ako skontrolovať, či sa problém týka vašej karty

    Séria SF-M

    1. Identifikujte, že je vaša karta relevantná. Karty série SF-M identifikujete podľa toho, že majú na prednej strane vytlačené V60, R:277MB/s a W:150MB/s.
    2. Skontrolujte zadnú stranu karty a pozrite sa, či je v ľavom dolnom rohu pridaná hviezdička (*).
      1. AkÁNO, tento problém sa vašej karty netýka.
      2. AkNIE, tento problém sa vašej karty týka.

    Problémová karta

    Problémová karta

    Bezproblémová karta

     

    Séria SF-M so špecifikáciou TOUGH

    1. Skontrolujte zadnú stranu karty a pozrite sa, či je v ľavom dolnom rohu pridaná hviezdička (*).
      1. AkÁNO, tento problém sa vašej karty netýka.
      2. AkNIE, tento problém sa vašej karty týka.

    Problémová karta

    Bezproblémová karta

     

    Séria SF-G so špecifikáciou TOUGH

    Existujú dva spôsoby, ako zistiť, či sa tento problém týka vašej karty.

    1. Skontrolujte zadnú stranu karty a pozrite sa, či je v ľavom dolnom rohu pridaná hviezdička (*).

    a. AkÁNO, tento problém sa vašej karty netýka.
    b. Ak NIE, pozrite si nasledujúci krok.

    2. Pozrite sa, či alfanumerický kód na zadnej strane karty začína písmenami TV alebo TR.

    a. Ak alfanumerický kód začína písmenami TR, tento problém sa vašej karty netýka.
    b. Ak alfanumerický kód začína písmenami TV, tento problém sa vašej karty týka.

    Problémová karta

    Bezproblémová karta

    Bezproblémová karta

     

    V prípade problémových pamäťových kariet SD ponúkame ich bezplatnú výmenu, a to od 18. júna 2020 až do 31. marca 2022.

    Prostredníctvom tohto formulára môžete požiadať o výmenu karty SD.

    DÔLEŽITÉ UPOZORNENIE: Obsah problémovej pamäťovej karty SD nedokážeme preniesť na náhradnú kartu. Než nám odošlete kartu na výmenu, zálohujte si tento obsah do počítača alebo na iné úložné zariadenie.

    *Niektoré naše služby môžu byť ovplyvnené aktuálnou situáciou v súvislosti s ochorením COVID-19. Snažíme sa tieto vplyvy minimalizovať, ale napriek tomu môže dôjsť k omeškaniu. Ospravedlňujeme sa za prípadné komplikácie a prosíme vás o porozumenie počas tohto náročného obdobia.

    • Zaregistrujte svoj produkt

      Získajte prístup k všetkým informáciám, udržiavajte produkt aktualizovaný a využívajte úžasné zľavy

    • Komunita Sony

      Navštívte našu lokalitu Community a podeľte sa o svoje skúsenosti a riešenia s ostatnými zákazníkmi spoločnosti Sony

    • Kontaktovanie podpory

      Kontaktujte tím podpory spoločnosti Sony

    • Oprava a záruka

      Požiadajte o opravu, sledujte ju alebo sa jej dokonca vyhnite