ID článku : 00249123 / Naposledy upravené : 09.10.2020

Firmvérové riešenie: ako vyriešiť chybové hlásenie [Network not connected] (Sieť nepripojená) – aktualizované 7. októbra 2020

    K dispozícii je firmvérové riešenie ver. 6.6575

    Sony s potešením oznamuje, že najnovší balík firmvéru ver. 6.6575 opraví problém opísaný nižšie.

    Odporúčaný spôsob prijatia tejto aktualizácie je zabezpečenie toho, aby bolo na televízore ZAPNUTÉ nastavenie automatického preberania softvéru.
    Aktualizácia sa v nasledujúcich týždňoch zavedie na všetky televízory, na ktoré sa vzťahuje. 

    Prípadne si môžete prevziať firmvér a aktualizovať televízor prostredníctvom pamäťového zariadenia USB flash.

    Spoločnosť Sony v snahe o inovácie a celkovú kvalitu produktov vždy berie do úvahy spätnú väzbu od zákazníkov.
     


    Chybové hlásenie týkajúce sa siete alebo zobrazenie neprávneho času

    Po nedávnej aktualizácii vášho televízora vidíte zobrazenú správu [network not connected] (sieť nie je pripojená) a objavuje sa jeden alebo viacero príznakov:

    • Všimli ste si, že čas uvedený na DOMOVSKEJ obrazovke je nesprávny.
    • Niektoré aplikácie možno nefungujú správne, zatiaľ čo iné fungujú normálne.
    • Stav siete uvádza: „Connected, No Internet“ (Pripojené, žiadny internet). 

    Ak je to tak, je možné, že vnútorné hodiny vášho televízora sa po aktualizácii softvéru nezhodujú s hodinami na internete, čo spôsobuje túto chybu siete.
    Môžete to vyriešiť zmenou nastavenia hodín na „Network Time“ (Čas siete)
     

    Postup nastavenia hodín na „Network Time“ (Čas siete)

    Prejdite do časti [Settings] (Nastavenia) nastavovacie ozubené koliesko → presuňte sa nadol na [System Preferences] (Preferencie systému) → vyberte [Date & time] (Dátum a čas) → vyberte [Use Network Time] (Použiť čas siete) 

    Prípadne, ak máte nainštalované vysielacie kanály, sledujte televízny kanál najmenej 30 sekúnd a vráťte sa na DOMOVSKÚ obrazovku, aby ste skontrolovali, či je zobrazený čas správny.

     

    Ak sa situácia nezlepší ani po vyskúšaní tohto riešenia kontaktujte nás (Spojené kráľovstvo) (Írska republika). 
     

    • Zaregistrujte svoj produkt

      Získajte prístup k všetkým informáciám, udržiavajte produkt aktualizovaný a využívajte úžasné zľavy

    • Komunita Sony

      Navštívte našu lokalitu Community a podeľte sa o svoje skúsenosti a riešenia s ostatnými zákazníkmi spoločnosti Sony

    • Kontaktovanie podpory

      Kontaktujte tím podpory spoločnosti Sony

    • Oprava a záruka

      Požiadajte o opravu, sledujte ju alebo sa jej dokonca vyhnite