ID článku : 00249123 / Naposledy upravené : 06.08.2020

Postup pri riešení chybového hlásenia [Network not connected] (Nepripojená sieť)

    Chybové hlásenie týkajúce sa siete alebo zobrazenie neprávneho času

    Po nedávnej aktualizácii vášho televízora vidíte zobrazenú správu [network not connected] (sieť nie je pripojená) a objavuje sa jeden alebo viacero príznakov:

    • Všimli ste si, že čas uvedený na DOMOVSKEJ obrazovke je nesprávny.
    • Niektoré aplikácie možno nefungujú správne, zatiaľ čo iné fungujú normálne.
    • Stav siete uvádza: „Connected, No Internet“ (Pripojené, žiadny internet). 

    Ak je to tak, je možné, že vnútorné hodiny vášho televízora sa po aktualizácii softvéru nezhodujú s hodinami na internete, čo spôsobuje túto chybu siete.
    Môžete to vyriešiť zmenou nastavenia hodín na „Network Time“ (Čas siete). 
     

    Postup nastavenia hodín na „Network Time“ (Čas siete)

    Prejdite do časti [Settings] (Nastavenia) nastavovacie ozubené koliesko → presuňte sa nadol na [System Preferences] (Preferencie systému) → vyberte [Date & time] (Dátum a čas) → vyberte [Use Network Time] (Použiť čas siete) 

    Prípadne, ak máte nainštalované vysielacie kanály, sledujte televízny kanál najmenej 30 sekúnd a vráťte sa na DOMOVSKÚ obrazovku, aby ste skontrolovali, či je zobrazený čas správny.

     

    Ak sa situácia po vyskúšaní tohto riešenia nezlepší kontaktujte nás.
     

     

    • Zaregistrujte svoj produkt

      Získajte prístup k všetkým informáciám, udržiavajte produkt aktualizovaný a využívajte úžasné zľavy

    • Komunita Sony

      Navštívte našu lokalitu Community a podeľte sa o svoje skúsenosti a riešenia s ostatnými zákazníkmi spoločnosti Sony

    • Kontaktovanie podpory

      Kontaktujte tím podpory spoločnosti Sony

    • Oprava a záruka

      Požiadajte o opravu, sledujte ju alebo sa jej dokonca vyhnite