ID článku : 00225110 / Naposledy upravené : 29.05.2020

On-line podpora kampane Cashback

    1. Ako sa môžem zúčastniť akcie?

    KROK 1

    Kúpte jeden z ľubovoľných modelov v období 1.6.2020 - 31.7.2020 a uplatnite u predajcu nárok na vrátenie peňazí.

    KROK 2

    Navštívte internetovú stránku kampane a kliknite na tlačidlo "Claim" ("Prihlásiť sa"), kde sa môžete zaregistrovať. Žiadosť na vrátenie peňazí musí byť vykonaná on-line najskôr po 30 dňoch od nákupu, inak nebude prijatá.

    Pozn.: nárok sa musí uplatniť v období od 01.07.2010 do 30.09.2020

    KROK 3

    Prihláste sa alebo vytvorte konto služby MYSON a vyplňte formulár. Zadajte nasledujúce údaje:

    · Informácie o výrobku: model, sériové číslo, dátum nákupu a predajcu

    · Vaše osobné údaje: meno, e-mailová adresa, poštová adresa, bankové údaje a telefónne číslo

    · Váš doklad o kúpe

    · Obrázok sériového čísla z tela produktu

    Po zadaní týchto údajov kliknite na tlačidlo "Odoslať".

    KROK 4

    Po odoslaní formulára budete presmerovaný na potvrdzovací stránku a potvrdenie vašej registrácie bude zaslané na vašu e-mailovú adresu. Váš registračný kód je 8-miestne číslo, ktoré sa zobrazí v riadku predmetu e-mailu. Tento kód bude slúžiť aj ako referenčné číslo v prípade, že máte nejaké otázky ohľadom kampane.

    KROK 5

    Ak váš požiadavka bude spĺňať obchodné podmienky kampane, obdržíte cashback v príslušnej výške do 28 dní od overenia nároku. Ak chcete overiť stav vašej žiadosti o cachback, kliknite, prosím, na odkaz "Pozrite si stav nároku" na domovskej stránke kampane.

     

    2. Kedy mi bude cashback vyplatený a ako to zistím zo svojho bankového účtu?

    Snažíme sa uskutočniť platbu do 28 dní od overenie vášho nároku - to neznamená do 28 dní od vašej registrácie a nie sme zodpovední za to, keď akýkoľvek z predajcov nesprávne informuje zákazníkov, že platba bude uskutočnená do 28 dní od dátumu zakúpenia, ani za akékoľvek mylné informácie o dátach / čase. Vezmite prosím do úvahy, že akékoľvek chýbajúce alebo nesprávne údaje môžu znamenať meškanie overení nároku a platby, preto sa uistite, že zadáte všetky potrebné údaje správne. Preplatenie cashback v rámci kampane bude nasledovať buď prostredníctvom WorldPay, alebo Link Network name.

     

    3. Prečo musím predložiť doklad o kúpe, zadať názov modelu a sériové číslo?

    Potrebujeme doklad o kúpe, aby sme mohli overiť, že vaša žiadosť spĺňa podmienky kampane.

     

    4. Čo je považované za prijateľný doklad o kúpe?

    Prijateľný doklad o kúpe musí obsahovať nasledovné potrebné údaje:
    1- Meno predajcu.
    2- Dátum kúpy.
    3- Údaje o produkte.
    4- DIČ.
    Vezmite prosím do úvahy, že žiadosť môže byť zamietnutá, ak dodané doklady nespĺňajú vyššie uvedené kritériá.

     

    5. Kde môžem nájsť sériové číslo zakúpeného produktu?

    Tu nájdete návod, ako zistiť, kde sa nájdete sériové číslo vášho zariadenia.

     

    6. Webová stránka hlási, že moje sériové číslo nebolo rozpoznané, prečo tomu tak je?

    Skontrolujte, že ste správne zadali sériové číslo. Pokiaľ si ste istí, že bola informácia zadaná správne, je možné, že vaše zariadenie nebolo do tejto kampane zahrnuté.

     

    7. Aké formáty môžu byť použité pre nahranie dokumentu ako súčasti registračného procesu a existuje nejaké obmedzenie veľkosti?

    Váš súbor by nemal mať viac ako 5 MB. Môžete nahrávať iba štandardné formáty JPG, JPEG, PNG a PDF.

     

    8. Dostal / a som správu, že moja žiadosť nie je úplná. Čo mám teraz urobiť?

    Zašlite nám, prosím, požadovanú informáciu čo najskôr správou, aby sme mohli potvrdiť vašu účasť na kampani. Ak neodpoviete do priebehu 14 dní, nemôžeme zaručiť, že cashback obdržíte.

     

    9. Zakúpila som výrobok niekoľko týždňov pred / po období trvania kampane. Môže Sony urobiť výnimku a povoliť cashback za môj nákup?

    Môžeme brať pre túto kampaň do úvahy len zákazníkov, ktorí si produkt zakúpili v období spomínanom v Obchodných podmienkach.

     

    10. Poslal / a som žiadosti za päť (5) rovnakých produktov, ale mám len nárok na cashback za jeden (1) produkt. Prečo nemám nárok tiež u ostatných produktov?

    Každá žiadosť by mala byť podaná na našich internetových stránkach samostatne. Po úspešnom dokončení podaní žiadosti budete môcť podať ďalšiu žiadosť. Kliknite prosím na tlačidlo "podať ďalšiu žiadosť" a môžete pripojiť žiadosť za ďalší produkt.

    UPOZORNENIE: Každý zákazník môže podať maximálne päť (5) žiadosti (a iba jednu žiadosť na jeden model).

     

    11. Nedostal / a som emailom správy o spracovaní mojej žiadosti, ako zistím stav jej spracovania?

    Pri podaní žiadosti je automaticky odoslané emailom potvrdenie a ďalšie email obdržíte po prijatí vašej žiadosti. V prípade, že budeme potrebovať ďalšie informácie, vám pošleme samostatný email. Skontrolujte preto prosím schránku so spamom / reklamnými emaily. Okrem toho môžete využiť tento odkaz pre sledovanie, keď zadáte číslo žiadosti, ktoré ste dostali v potvrdzujúcom emaile.

     

    12. Mám problémy, keď sa snažím zaregistrovať do tejto kampane online. Na koho sa môžem obrátiť?

    Môžete sa obrátiť na našu linku podpory prostredníctvom tohto odkazu, kde vám pomôžu s podaním vašej žiadosti alebo tu môžete nahlásiť akékoľvek problémy, ku ktorým by mohlo dôjsť.

     

    13. Čo sa deje s mojimi osobnými údajmi?

    O našej politike týkajúce sa nakladania s údajmi zákazníkov sa viac dozviete na tomto odkaze. tejto stránke.

    • Zaregistrujte svoj produkt

      Získajte prístup k všetkým informáciám, udržiavajte produkt aktualizovaný a využívajte úžasné zľavy

    • Komunita Sony

      Navštívte našu lokalitu Community a podeľte sa o svoje skúsenosti a riešenia s ostatnými zákazníkmi spoločnosti Sony

    • Kontaktovanie podpory

      Kontaktujte tím podpory spoločnosti Sony

    • Oprava a záruka

      Požiadajte o opravu, sledujte ju alebo sa jej dokonca vyhnite