ID článku : 00223471 / Naposledy upravené : 23.01.2020

[Vyriešené] Zvukové spätné kanály (ARC) systému domáceho kina Problémy so zvukom na televízoroch so systémom Android Android (modely 2016-2018) po aktualizácii Android ™ 8.0 Oreo ™

    S radosťou vám oznamujeme, že tento problém je teraz vyriešený. Ak máte nainštalovaný firmware v6.5830 (Android 8.0 Oreo), stiahnite si najnovší firmvér pre váš televízor:

    Ak po prvýkrát upgradujete na Oreo, najnovší firmware prinesie množstvo výhod. Kompletný zoznam funkcií a výhod alebo možnosť prevzatia tohto firmvéru nájdete na stránke produktu konkrétneho televízora.

    Ďakujeme za trpezlivosť a ospravedlňujeme za prípadné spôsobené nepríjemnosti.

     


    Problémy s reprodukciou zvuku prostredníctvom funkcie spätného zvukového kanála (ARC) systému domáceho kina v televízoroch Sony Android (modely z rokov 2016–2018) po aktualizácii na systém Android™ 8.0 Oreo™

    Sme si vedomí možných problémov so zvukom pri prehrávaní prostredníctvom portu ARC pripojeného k reproduktorovému panelu, A/V prijímaču alebo systému domáceho kina, a to po zapnutí televízora z pohotovostného režimu.

    Naši inžinieri v súčasnosti skúmajú hlavnú príčinu tohto problému. Ak chcete byť informovaní, pravidelne navštevujte túto stránku alebo si ju uložte ako záložku.

    Medzitým skúste použiť nasledujúce riešenia v číselnom poradí. Ak príznaky pretrvávajú, odporúčame použiť každé ďalšie riešenie zo zoznamu.

    POZNÁMKA: Zapnite hierarchiu zvukového systému predtým, ako prejdete k realizácii nižšie uvedených riešení. 
    [HOME] (DOMOV) > [Settings] (Nastavenia) > [Sound] (Zvuk) > [Audio system prioritisation] (Hierarchia zvukového systému) 

    Riešenie 1: 

    • Vypnite zvukové zariadenie pomocou audio diaľkového ovládania 
    • Vypnite televízor pomocou diaľkového ovládania televízora
    • Zapnite televízor pomocou diaľkového ovládania televízora

    POZNÁMKA: Zvukové zariadenie sa zapne automaticky prostredníctvom funkcie BRAVIA Sync (HDMI CEC)

    Riešenie 2:

    • Zmeňte nastavenia reproduktorov prechádzaním položiek [HOME] (DOMOV) > [Settings] (Nastavenia) > [Sound] (Zvuk) > [Speakers] (Reproduktory) > [TV speakers] (Reproduktory televízora)
    • Vypnite televízor pomocou diaľkového ovládania televízora.
    • Zapnite televízor pomocou diaľkového ovládania televízora.

    POZNÁMKA: Nastavenia reproduktorov sa automaticky prepnú na položku [Audio system] (Zvukový systém) prostredníctvom funkcie BRAVIA Sync (HDMI CEC).

    Riešenie 3:

    • Zapnite funkciu BRAVIA Sync control prechádzaním položiek [HOME] (DOMOV) > [Settings] (Nastavenia) > [External inputs] (Externé vstupy) > [BRAVIA Sync settings] (Nastavenia funkcie BRAVIA Sync) > [BRAVIA Sync control] (Funkcia BRAVIA Sync Control) 
    • Keď sa zobrazí hlásenie [Remove recognized devices from the list] (Odstráňte zaregistrované zariadenia zo zoznamu), vyberte položku [Yes] (Áno)
      POZNÁMKA: Funkcia BRAVIA Sync Control sa vypne.
    • Znova vyberte položku BRAVIA Sync control a zapnite ju
      POZNÁMKA: Nastavenia reproduktorov sa automaticky prepnú na položku [Audio system] (Zvukový systém).

    Riešenie 4:

    • Resetujte televízor
      1. Vypnite televízor.
      2. Odpojte napájací kábel televízora z elektrickej zásuvky.
      3. Nechajte televízor na 2 minúty odpojený od napájania.
      4. Znovu zapojte napájací kábel televízora do elektrickej zásuvky.

    Ďakujeme za trpezlivosť a ospravedlňujeme za prípadné spôsobené nepríjemnosti.

    • Zaregistrujte svoj produkt

      Získajte prístup k všetkým informáciám, udržiavajte produkt aktualizovaný a využívajte úžasné zľavy

    • Komunita Sony

      Navštívte našu lokalitu Community a podeľte sa o svoje skúsenosti a riešenia s ostatnými zákazníkmi spoločnosti Sony

    • Kontaktovanie podpory

      Kontaktujte tím podpory spoločnosti Sony

    • Oprava a záruka

      Požiadajte o opravu, sledujte ju alebo sa jej dokonca vyhnite