[Vyriešené] Zvukové spätné kanály (ARC) systému domáceho kina Problémy so zvukom na televízoroch so systémom Android Android (modely 2016-2018) po aktualizácii Android ™ 8.0 Oreo ™
S radosťou vám oznamujeme, že tento problém je teraz vyriešený. Ak máte nainštalovaný firmware v6.5830 (Android 8.0 Oreo), stiahnite si najnovší firmvér pre váš televízor:
- Modely Android TV spoločnosti Sony z roku 2016: Séria XD70, XD75, XD80, SD80, XD83 and ZD9
- Modely Android TV spoločnosti Sony z roku 2017: Séria XE80, XE83, XE85, XE90, XE93, XE94 and A1
- Modely Android TV spoločnosti Sony z roku 2018: Séria XF75, XF80, XF83, XF85, XF87, XF90 a AF8
Ak po prvýkrát upgradujete na Oreo, najnovší firmware prinesie množstvo výhod. Kompletný zoznam funkcií a výhod alebo možnosť prevzatia tohto firmvéru nájdete na stránke produktu konkrétneho televízora.
Ďakujeme za trpezlivosť a ospravedlňujeme za prípadné spôsobené nepríjemnosti.
Problémy s reprodukciou zvuku prostredníctvom funkcie spätného zvukového kanála (ARC) systému domáceho kina v televízoroch Sony Android (modely z rokov 2016–2018) po aktualizácii na systém Android™ 8.0 Oreo™
Sme si vedomí možných problémov so zvukom pri prehrávaní prostredníctvom portu ARC pripojeného k reproduktorovému panelu, A/V prijímaču alebo systému domáceho kina, a to po zapnutí televízora z pohotovostného režimu.
Naši inžinieri v súčasnosti skúmajú hlavnú príčinu tohto problému. Ak chcete byť informovaní, pravidelne navštevujte túto stránku alebo si ju uložte ako záložku.
Medzitým skúste použiť nasledujúce riešenia v číselnom poradí. Ak príznaky pretrvávajú, odporúčame použiť každé ďalšie riešenie zo zoznamu.
POZNÁMKA: Zapnite hierarchiu zvukového systému predtým, ako prejdete k realizácii nižšie uvedených riešení.
[HOME] (DOMOV) > [Settings] (Nastavenia) > [Sound] (Zvuk) > [Audio system prioritisation] (Hierarchia zvukového systému)
Riešenie 1:
- Vypnite zvukové zariadenie pomocou audio diaľkového ovládania
- Vypnite televízor pomocou diaľkového ovládania televízora
- Zapnite televízor pomocou diaľkového ovládania televízora
POZNÁMKA: Zvukové zariadenie sa zapne automaticky prostredníctvom funkcie BRAVIA Sync (HDMI CEC).
Riešenie 2:
- Zmeňte nastavenia reproduktorov prechádzaním položiek [HOME] (DOMOV) > [Settings] (Nastavenia) > [Sound] (Zvuk) > [Speakers] (Reproduktory) > [TV speakers] (Reproduktory televízora)
- Vypnite televízor pomocou diaľkového ovládania televízora.
- Zapnite televízor pomocou diaľkového ovládania televízora.
POZNÁMKA: Nastavenia reproduktorov sa automaticky prepnú na položku [Audio system] (Zvukový systém) prostredníctvom funkcie BRAVIA Sync (HDMI CEC).
Riešenie 3:
- Zapnite funkciu BRAVIA Sync control prechádzaním položiek [HOME] (DOMOV) > [Settings] (Nastavenia) > [External inputs] (Externé vstupy) > [BRAVIA Sync settings] (Nastavenia funkcie BRAVIA Sync) > [BRAVIA Sync control] (Funkcia BRAVIA Sync Control)
- Keď sa zobrazí hlásenie [Remove recognized devices from the list] (Odstráňte zaregistrované zariadenia zo zoznamu), vyberte položku [Yes] (Áno)
POZNÁMKA: Funkcia BRAVIA Sync Control sa vypne. - Znova vyberte položku BRAVIA Sync control a zapnite ju
POZNÁMKA: Nastavenia reproduktorov sa automaticky prepnú na položku [Audio system] (Zvukový systém).
Riešenie 4:
- Resetujte televízor
- Vypnite televízor.
- Odpojte napájací kábel televízora z elektrickej zásuvky.
- Nechajte televízor na 2 minúty odpojený od napájania.
- Znovu zapojte napájací kábel televízora do elektrickej zásuvky.
Ďakujeme za trpezlivosť a ospravedlňujeme za prípadné spôsobené nepríjemnosti.