ID článku : 00206153 / Naposledy upravené : 27.06.2019

Správanie slúchadiel WH-1000XM3 chladnom prostredí – 27. december 2018

    Nedávno sa dostalo do našej pozornosti, že model slúchadiel WH-1000XM3 môže pri vystavení náhlym a výrazným teplotným zmenám občas vykazovať nepredvídateľné správanie. V dôsledku toho ste pravdepodobne zaznamenali chyby, ako napríklad náhle zmeny hlasitosti alebo preskakovanie skladieb.

    Hoci slúchadlá WH-1000XM3 spĺňajú všetky potrebné štandardy kvality, sme si vedomí nepríjemností, ktoré takéto nesprávne fungovanie môže spôsobiť. Pokračujeme v dôkladnom prešetrovaní problému, zároveň však chceme vám, našim cteným zákazníkom, poskytnúť riešenie limitujúce výskyt uvedených chýb a zdôrazniť špecifikácie tohto produktu.
     

    Dizajn a špecifikácie

    Model WH-1000XM3 je navrhnutý tak, aby optimálne fungoval v teplotnom rozmedzí od 0 °C do 40 °C. Hoci môže a bude fungovať aj mimo tohto teplotného rozsahu, jeho výkon môže byť znížený. Jedným zo spôsobov, ako sa to môže prejaviť, je nekonzistentná reakcia na náhle a výrazné teplotné zmeny pri prechode z teplého (napr. vyhrievaného) do veľmi chladného prostredia (napr. vonku v zime pri teplotách pod 0 °C). 
     

    Znamená to, že nemôžem používať model WH-1000XM3 keď vonku mrzne? 

    Ak sa stretnete s vyššie uvedeným správaním slúchadiel pri prechode medzi výrazne odlišnými teplotnými podmienkami európskej zimy, vezmite na vedomie nasledovné jednoduché riešenie: vypnite a opätovne zapnite slúchadlá - týmto jednoduchým reštartovaním sa v zariadení obnovia určité parametre a vyrieši akékoľvek nepredvídateľné správanie produktu.

    Chceli by sme vám poďakovať za pochopenie. Odporúčame vám pridať si túto stránku do záložiek alebo inštalovať našu mobilnú aplikáciu Support by Sony pre prípadné aktualizácie tohto článku.

    • Zaregistrujte svoj produkt

      Získajte prístup k všetkým informáciám, udržiavajte produkt aktualizovaný a využívajte úžasné zľavy

    • Komunita Sony

      Navštívte našu lokalitu Community a podeľte sa o svoje skúsenosti a riešenia s ostatnými zákazníkmi spoločnosti Sony

    • Kontaktovanie podpory

      Kontaktujte tím podpory spoločnosti Sony

    • Oprava a záruka

      Požiadajte o opravu, sledujte ju alebo sa jej dokonca vyhnite