ID článku : 00198746 / Naposledy upravené : 27.06.2019

Nedarí sa vám na televízore BRAVIA získať prístup k aplikáciám, aktualizáciám a sieťovým službám? – 17. máj 2018

    Od 21. mája 2018 sa môže u veľmi nízkeho počtu televízorov Bravia vyskytnúť strata prístupu k aplikáciám, aktualizáciám alebo iným sieťovým službám. Dôvodom sú informácie z vyrovnávacej pamäte*, ktoré zostali vo vašich zariadeniach (zvyčajne v smerovači internetu) po vykonaní aktualizácie servera Bravia.

    Ak sa na vašom televízore nezobrazujú žiadne ikony sieťových služieb alebo aplikácií, prípadne sa vám nedarí získať prístup k aplikáciám a iným sieťovým službám, vyskúšajte tento postup:

    • Odpojte napájacie káble vášho televízora a smerovača internetu, nechajte ich odpojené aspoň jednu minútu a potom ich znova zapojte.


    Pre zabezpečenie čo najbezchybnejšieho chodu vášho televízora vám odporúčame mať na svojom zariadení nainštalovaný najnovší firmvér. 


    Ak sa vám po vyskúšaní vyššie uvedených opatrení aj naďalej nedarí získať prístup k aplikáciám a iným sieťovým službám, obráťte sa na nás.

    Ospravedlňujeme sa vám za prípadné spôsobené nepríjemnosti.


    *Informácie z vyrovnávacej pamäte zahŕňajú údaje internetu, poskytovateľa internetových služieb a smerovača/domácej siete.

     

    • Zaregistrujte svoj produkt

      Získajte prístup k všetkým informáciám, udržiavajte produkt aktualizovaný a využívajte úžasné zľavy

    • Komunita Sony

      Navštívte našu lokalitu Community a podeľte sa o svoje skúsenosti a riešenia s ostatnými zákazníkmi spoločnosti Sony

    • Kontaktovanie podpory

      Kontaktujte tím podpory spoločnosti Sony

    • Oprava a záruka

      Požiadajte o opravu, sledujte ju alebo sa jej dokonca vyhnite