ID článku : 00192111 / Naposledy upravené : 08.01.2018

Aplikácie sa dočasne nezobrazujú alebo nefungujú na určitých televízoroch Sony Bravia (série XE70, WE6 a WE75) – 17. november 2017

Relevantné produkty a kategórie tohto článku

Uvedomujeme si, že sa vám mohli vyskytnúť problémy súvisiace so zobrazením alebo sprístupnením rôznych videí na požiadanie alebo iných aplikácií internetových služieb.*

Ako dočasné riešenie inicializujte svoje osobné údaje prejdením na nasledujúce položky: [Settings] (Nastavenia) > [Customer support] (Zákaznícka podpora) > [Initialise personal information] (Inicializácia osobných údajov).

Ak vám vyššie uvedené kroky nefungujú a problémy pretrvávajú, odporúčame vám obnovenie výrobných nastavení vášho televízora: [Settings] (Nastavenia) > [Customer support] (Zákaznícka podpora) > [Factory settings] (Výrobné nastavenia). Upozorňujeme, že po dokončení tohto postupu sa zobrazí úvodná obrazovka nastavenia.

Naši technici momentálne zisťujú základnú príčinu a v blízkej budúcnosti vám poskytnú trvalé riešenie tohto problému (v podobe aktualizácie softvéru).

Ak chcete byť informovaní o najnovších udalostiach, odporúčame vám pridať si túto stránku do záložiek. Prípadne si môžete pridať váš model do mobilnej aplikácie Support by Sony a budete dostávať rýchle upozornenia o vašom produkte.

Ospravedlňujeme sa za akékoľvek nepríjemnosti.

POZNÁMKA: V súčasnosti sa výskyt tohto problému týka iba obmedzeného počtu používateľov. Ak vaše aplikácie aj naďalej fungujú, ignorujte toto hlásenie.*

  • Zaregistrujte svoj produkt

    Získajte prístup k všetkým informáciám, udržiavajte produkt aktualizovaný a využívajte úžasné zľavy

  • Komunita Sony

    Navštívte našu lokalitu Community a podeľte sa o svoje skúsenosti a riešenia s ostatnými zákazníkmi spoločnosti Sony

  • Kontaktovanie podpory

    Kontaktujte tím podpory spoločnosti Sony

  • Oprava a záruka

    Požiadajte o opravu, sledujte ju alebo sa jej dokonca vyhnite