ID článku : 00192111 / Naposledy upravené : 08.01.2018

Aplikácie sa dočasne nezobrazujú alebo nefungujú na určitých televízoroch Sony Bravia (série XE70, WE6 a WE75) – 17. november 2017

    Uvedomujeme si, že sa vám mohli vyskytnúť problémy súvisiace so zobrazením alebo sprístupnením rôznych videí na požiadanie alebo iných aplikácií internetových služieb.*

    Ako dočasné riešenie inicializujte svoje osobné údaje prejdením na nasledujúce položky: [Settings] (Nastavenia) > [Customer support] (Zákaznícka podpora) > [Initialise personal information] (Inicializácia osobných údajov).

    Ak vám vyššie uvedené kroky nefungujú a problémy pretrvávajú, odporúčame vám obnovenie výrobných nastavení vášho televízora: [Settings] (Nastavenia) > [Customer support] (Zákaznícka podpora) > [Factory settings] (Výrobné nastavenia). Upozorňujeme, že po dokončení tohto postupu sa zobrazí úvodná obrazovka nastavenia.

    Naši technici momentálne zisťujú základnú príčinu a v blízkej budúcnosti vám poskytnú trvalé riešenie tohto problému (v podobe aktualizácie softvéru).

    Ak chcete byť informovaní o najnovších udalostiach, odporúčame vám pridať si túto stránku do záložiek. Prípadne si môžete pridať váš model do mobilnej aplikácie Support by Sony a budete dostávať rýchle upozornenia o vašom produkte.

    Ospravedlňujeme sa za akékoľvek nepríjemnosti.

    POZNÁMKA: V súčasnosti sa výskyt tohto problému týka iba obmedzeného počtu používateľov. Ak vaše aplikácie aj naďalej fungujú, ignorujte toto hlásenie.*

    • Zaregistrujte svoj produkt

      Získajte prístup k všetkým informáciám, udržiavajte produkt aktualizovaný a využívajte úžasné zľavy

    • Komunita Sony

      Navštívte našu lokalitu Community a podeľte sa o svoje skúsenosti a riešenia s ostatnými zákazníkmi spoločnosti Sony

    • Kontaktovanie podpory

      Kontaktujte tím podpory spoločnosti Sony

    • Oprava a záruka

      Požiadajte o opravu, sledujte ju alebo sa jej dokonca vyhnite