ID článku : 00175892 / Naposledy upravené : 29.10.2018

Propagačná akcia – cashback za príslušenstvo digitálnych fotoaparátov

Relevantné produkty a kategórie tohto článku

 


On-line podpora kampane Cashback
 

1. Ako sa môžem zúčastniť akcie?

 

KROK 1

Kúpte jeden z ľubovoľných modelov v období 01.11.2018 - 31.01. 2019 a uplatnite u predajcu nárok na vrátenie peňazí.

 

KROK 2

Prejdite na webové stránky, kliknite na tlačidlo „Cashback" a zaregistrujte sa. Žiadosť na vrátenie peňazí musí byť vykonaná on-line do 31.03. 2019, inak nebude prijatá.

 

KROK 3

Prihláste sa alebo vytvorte konto služby MYSON a vyplňte formulár.

Zadajte nasledujúce údaje:

Informácie o výrobku: model, sériové číslo, dátum nákupu a predajcu

Vaše osobné údaje: meno, e-mailová adresa, poštová adresa, bankové údaje a telefónne číslo

Váš doklad o kúpe

Obrázok sériového čísla

Po zadaní týchto údajov kliknite na tlačidlo "Odoslať".


KROK 4
Po odoslaní formulára budete presmerovaný na potvrdzovací stránku a potvrdenie vašej registrácie bude zaslané na vašu e-mailovú adresu. Váš registračný kód je 8-miestne číslo, ktoré sa zobrazí v riadku predmetu e-mailu. Tento kód bude slúžiť aj ako referenčné číslo v prípade, že máte nejaké otázky ohľadom kampane.

KROK 5
Ak vaše žiadosť spĺňa podmienky akcie, dostanete vaše peniaze späť do 28 dní od potvrdenia vašej žiadosti. Ak by ste chceli skontrolovať stav žiadosti o vrátenie peňazí, kliknite prosím na odkaz „Zobraziť stav vášho nároku" na domovskej stránke kampane.

 

2. Prečo musím predložiť doklad o kúpe?

Potrebujeme doklad o kúpe, aby sme skontrolovali, či vaša žiadosť spĺňa podmienky akcie.


3. Prečo musím predložiť model a sériové číslo?  

Podľa sériového čísla môžeme skontrolovať, či je daný model zaradený do akcie.

 

4. Webové stránky hovoria, že moje sériové číslo nebolo rozpoznané, prečo to tak je?

Skontrolujte, či ste správne zadali sériové číslo. Ak ste si istí, že informácie sú správne, váš model nemusí byť súčasťou tejto akcie.

 


 

5. Dostal/a som správu, že moje údaje nie sú kompletné. Čo mám robiť?

Pošlite nám, prosím, požadované informácie čo najskôr, aby sme mohli potvrdiť vašu účasť na podujatí. Ak neodpoviete do 10 dní, nemôžeme zaručiť, že dostanete vašu hotovosť.


6. Kúpil/a som produkt v Českej republike, ale nemám v Českej republike bankový účet. Môžem sa aj naďalej zúčastňovať akcie cashback?

Bohužiaľ, akcie sa môžu zúčastniť len zákazníci s bankovým účtom v Slovenskej republike. Táto akcia platí len pre produkty, ktoré spoločnosť Sony dodala a distribuovala v rámci Slovenskej republiky. Vrátené peniaze akcie „Cashback" budú zaslané bankovým prevodom na účty prevádzkovanej finančnou inštitúciou so sídlom v Slovenskej republike.


7. Zaslal/a som doklad o zakúpení (a ďalšie dokumenty) poštou na adresu, ktorú poskytol môj miestny predajca. Ale nedostal/a som žiadnu odpoveď.

Bohužiaľ žiadosti zaslané poštou nie sú platné. Prihláste sa alebo zaregistrujte online a poskytnite potrebné informácie (pozri krok 3).

 

8. Podal/a som žiadosť na tri (3) výrobky, ale mám nárok na vrátenie peňazí len za jeden (1) produkt. Prečo nemám nárok na ďalšie produkty?



Každá žiadosť by mala byť vykonaná samostatne na našich webových stránkach. Na konci každej úspešnej žiadosti, budete mať možnosť podať novú žiadosť. Ak chcete pridať nárok na iný produkt, kliknite na tlačidlo „Registrácia ďalšieho produktu".
 
POZNÁMKA: Na jedného zákazníka môžu byť vykonané maximálne tri (3) žiadosti (a iba jeden nárok na produkt).



 
Ak máte stále problémy s uplatnením vášho nároku na vrátenie peňazí, kontaktujte nás a požiadajte o ďalšiu pomoc.

 

  • Zaregistrujte svoj produkt

    Získajte prístup k všetkým informáciám, udržiavajte produkt aktualizovaný a využívajte úžasné zľavy

  • Komunita Sony

    Navštívte našu lokalitu Community a podeľte sa o svoje skúsenosti a riešenia s ostatnými zákazníkmi spoločnosti Sony

  • Kontaktovanie podpory

    Kontaktujte tím podpory spoločnosti Sony

  • Oprava a záruka

    Požiadajte o opravu, sledujte ju alebo sa jej dokonca vyhnite