ID článku : 00172973 / Naposledy upravené : 16.12.2019

ŽIADOSŤ O UKONČENIE POUŽÍVANIA OSOBNÉHO POČÍTAČA VAIO FIT 11A

    Aktualizácia: Program opravy pre VAIO Fit 11A (24.apríla 2014)

    Vážení zákazníci,

    k predošlému oznamu dodávame, že prijímame rezervácie na bezplatné opravy a budeme pracovať v súčinnosti s našimi partnermi na spustení výmeny akumulátorov od polovice mája 2014.

    Ak chcete skontrolovať, či sa problém týka aj vášho produktu, zadajte do nasledujúceho poľa jeho výrobné číslo.

    Ak Váš počítač patrí medzi dotknuté produkty, uveďte na určené miesto svoje kontaktné údaje. Do niekoľkých dní sa s Vami skontaktujeme. Prípadne sa môžete obrátiť na našu telefonickú linku: 552302801 (pondelok – piatok, 9:00 – 18:00).

    Ospravedlňujeme sa za prípadné nepríjemnosti, ktoré môže tento problém zapríčiniť.

    ŽIADOSŤ O UKONČENIE POUŽÍVANIA OSOBNÉHO POČÍTAČA VAIO FIT 11A

    Vážený zákazník,

    zistili sme, že trvale namontovaná batéria, ktorú dodala tretia strana, nemusí fungovať správne a môže sa prehrievať.

    V dôsledku tejto poruchy dochádza k čiastočnému spaľovaniu šasi počítača.

    Predmetná batéria je súčasťou modelu VAIO Fit 11A vyrobeného vo februári 2014. Týka sa to týchto európskych produktov:

     SVF11N16CTB  SVF11N1L2RP
     SVF11N1A4E  SVF11N1L2RS
     SVF11N1C5E  SVF11N1M2ES
     SVF11N1L2EB  SVF11N1S2EB
     SVF11N1L2EP  SVF11N1S2ES
     SVF11N1L2ES  SVF11N1S2RS

    Ak vlastníte niektorý z uvedených počítačov, z bezpečnostných dôvodov ho ihneď vypnite, odpojte od sieťového adaptéra a prestaňte používať.

    Ak chcete skontrolovať, či sa problém týka aj vášho produktu, zadajte do nasledujúceho poľa jeho výrobné číslo.

    Ak Váš počítač patrí medzi dotknuté produkty, uveďte na určené miesto svoje kontaktné údaje. Do niekoľkých dní sa s Vami skontaktujeme. Prípadne sa môžete obrátiť na našu telefonickú linku: 552302801 (pondelok – piatok, 9:00 – 18:00).

    Ospravedlňujeme sa za prípadné nepríjemnosti, ktoré môže tento problém zapríčiniť.

    Skontrolujte, či sa problém týka Vášho modelu

    • Zaregistrujte svoj produkt

      Získajte prístup k všetkým informáciám, udržiavajte produkt aktualizovaný a využívajte úžasné zľavy

    • Komunita Sony

      Navštívte našu lokalitu Community a podeľte sa o svoje skúsenosti a riešenia s ostatnými zákazníkmi spoločnosti Sony

    • Kontaktovanie podpory

      Kontaktujte tím podpory spoločnosti Sony

    • Oprava a záruka

      Požiadajte o opravu, sledujte ju alebo sa jej dokonca vyhnite