ID článku : 00169773 / Naposledy upravené : 31.07.2020

Na LCD displeji môjho prehrávača HAP-Z1ES alebo HAP-S1 sa zobrazuje biela vodorovná čiara

    14. júla 2016
    Sony Corporation

     

    Bezplatná služba opráv uvedená v nižšie uvedenom oznámení (pôvodne zverejnená 14. júla 2016) pre „HAP-Z1ES“ a „HAP-S1“ bude ukončená 31. júla 2020. 
    Spoločnosť Sony bude naďalej podporovať tento produkt podľa našich obvyklých pravidiel a predpisov pre opravy. (Pridané 3. augusta 2020)

     



    Ďakujeme vám za stály záujem o produkty značky Sony.

    Máme informácie, že v niektorých systémoch zvukových prehrávačov HAP-Z1ES a HAP-S1 s pevným diskom, ktoré boli uvedené na trh v roku 2013, sa môže začať prejavovať problém, pri ktorom sa na displeji LCD po určitom čase zobrazí biela vodorovná čiara, čo je zapríčinené poruchou komponentu.

    Dotknuté systémy zvukových prehrávačov HAP-Z1ES a HAP-S1 s pevným diskom, u ktorých sa tento problém prejaví, spoločnosť Sony bezplatne opraví. Ak sa to týka aj vášho produktu, kontaktujte spoločnosť Sony a dohodnite si s nimi servis produktu. Bezplatná oprava bude k dispozícii až do 31. júla 2020.

    Prijmite, prosím, naše úprimné ospravedlnenie za spôsobené nepríjemnosti.

    Ak sa tento problém týka aj vášho produktu a obrátite sa na spoločnosť Sony so žiadosťou o opravu, požiadame vás o číslo modelu a sériové číslo daného produktu. Na základe nich si overíme, či sa tento program bezplatnej opravy skutočne týka aj vašej jednotky. Tu sú pokyny na zistenie týchto čísiel:

    <AKO ZISTIŤ ČÍSLO MODELU A SÉRIOVÉ ČÍSLO>

    Číslo modelu a sériové číslo sa nachádzajú na zadnej strane zvukového prehrávača s pevným diskom.

    • HAP-Z1ES 

      HAP-Z1ES
    • HAP-S1 

      HAP-S1

    <OBDOBIE NÁROKU NA BEZPLATNÚ OPRAVU>

    Od 14. júla 2016 do 31. júla 2020.

    • Zaregistrujte svoj produkt

      Získajte prístup k všetkým informáciám, udržiavajte produkt aktualizovaný a využívajte úžasné zľavy

    • Komunita Sony

      Navštívte našu lokalitu Community a podeľte sa o svoje skúsenosti a riešenia s ostatnými zákazníkmi spoločnosti Sony

    • Kontaktovanie podpory

      Kontaktujte tím podpory spoločnosti Sony

    • Oprava a záruka

      Požiadajte o opravu, sledujte ju alebo sa jej dokonca vyhnite