MDR-100AAP
s novou klasikou
Aký typ slúchadiel by uspokojil tých, ktorí sa nechcú vzdať svojho štýlu? Naše odpovede sa aj naďalej sústreďujú na kvalitu zvuku a už nemôžu byť jednoduchšie. Štýlové slúchadlá s vysokým rozlíšením, ktoré sú stelesnením jednoduchosti.
Výber štýlových slúchadiel na neformálne počúvanie je ľahší pre tých, ktorí presne vedia, kto sú a čo sa im páči. Pri navrhovaní tejto série stál na počiatku nápad vložiť našu profesionalitu v oblasti zvuku do nových slúchadiel, ktoré zjednodušia výber.
Mali sme víziu zariadenia, ktoré sa stane vaším základným doplnkom, bez ohľadu na módny vkus. Najprv sme sa rozhodli eliminovať časti, ktoré sa v závislosti od estetického cítenia niekomu páčia a niekomu nie. Tak zostalo iba to, čo je skutočne dôležité pre zážitok z počúvania. Táto myšlienka viedla k vytvoreniu dizajnu jednoduchých tvarov a farieb. Všetky časti, ktorých počet bol obmedzený na minimum, sa spájajú do jedného farebného celku, ktorý sa jednoducho stane súčasťou vášho osobného štýlu.
ktoré sú len vaše
Takuma, hlavný umelecký riaditeľ
Pre poslucháčov, ktorí poznajú svoj štýl, je hľadanie zvukovej techniky zodpovedajúceho vzhľadu jednoduchšie, keď sa všetky špecializované časti líšia iba minimálne a vytvárajú harmonický celok. Chceli sme priniesť kombináciu nadštandardného počúvania a prémiového štýlu širšiemu publiku, a preto sme zhutňovali a zjednodušovali a snažili sa zachovať len základné časti, aby sme získali minimalistický a ikonický dizajn so zmyslom pre detail. Dizajn, ktorý sme navrhli, už nemohol byť jednoduchší. Nikdy sme nevytvorili nič podobné, čo sa tak jedinečne hodí k životnému štýlu každého človeka.
Len málo vlastností je pri slúchadlách tak podstatných ako vernosť zvuku a pohodlie. V snahe dosiahnuť tieto dve kľúčové kritériá sme sa rozhodli pre extrémne minimalistický prístup. Pri slúchadlách cez uši má dizajn krytu vplyv na kvalitu zvuku a dizajn ušného vankúšika umožňuje lepšie priliehanie. Zachovali sme výkon, a pritom sme zmenšili kruh krytu a ovál ušného vankúšika a prepojili sme ich jednoduchými líniami. Na rozdiel od väčšiny slúchadiel sú ramená pevne integrované do krytu a pás s ušnými vankúšikmi tvorí jednoduchý súvislý celok. Vďaka ramenám, ktoré tesne obopínajú spánky, slúchadlá dobre priliehajú a vyzerajú kompaktnejšie. Z hľadiska štýlu sú slúchadlá s týmto dizajnovými detailmi veľmi všestranné .
Na kryte nie je ani logo spoločnosti Sony. Jedinečná jednoduchosť. Dômyselná konštrukcia ukryje všetky skrutky, takže ich nevidno. Slúchadlá sa skladajú pri ušných vankúšikoch, vďaka čomu sú dostatočne kompaktné, aby sa zmestili do tašky. Samotný kĺb je kovový a dostatočne pevný. Na tieto slúchadlá sa môžete spoľahnúť až do najmenších detailov.
Pri slúchadlách do uší sme chceli dosiahnuť vynikajúcu kvalitu zvuku pri veľkosti a tvare, ktorý diskrétne drží v uchu. Zachovanie kompaktnej 9 mm budiacej jednotky a jej vzdialenosti od zvukového okruhu umožňujú dosiahnuť vysoké rozlíšenie ukryté v elegantných kontúrach. Prvky potrebné pre takúto kvalitu zvuku majú jednoduchý tvar. Navyše je aj vzhľad rovnako elegantný - koncový kryt má jednoduchý a čistý povrch bez ozdôb.
Symfónia dizajnu
a konštrukcie
Yashiro, umelecký riaditeľ
Rozhodli sme sa pre pomerne radikálny prístup s ramenami, ktoré sú vedené ku krytu takmer plocho, až kým neprídu do blízkosti spánkov. Inšpirovali sme sa naším hľadaním jednoduchých tvarov, ale dosiahnuť dobré priliehanie, to si vyžadovalo množstvo pokusov a omylov a konzultácií s konštruktérmi. Táto spolupráca bola nepochybne prínosom pre formu a funkciu týchto slúchadiel, ktoré predstavujú novú klasiku.
Prepracovaný dizajn sa rozširuje aj na farbu. Každá položka je jednotne jednofarebná, vďaka čomu je jednoduché vybrať tú, ktorá zodpovedá vášmu štýlu. Od tela slúchadiel až po kábel je každá položka kombináciou jedinečnej škály materiálov a povrchových úprav rovnakej farby. Napríklad kryt, ktorý zabezpečuje mimoriadnu kvalitu zvuku, je vyrobený z hliníka. Presný odtieň a vzhľad sa dosahujú anodizáciou a následným presne načasovaným farbením a chemickým leštením.
Pás je vyrobený z plastu, vďaka čomu sú slúchadlá ľahké, pričom zhodná farba a úprava si vyžadujú tri povrchové vrstvy – jednu v kovovo striebornom prevedení, ďalšiu v základnej farbe a ďalšiu na dosiahnutie matnej úpravy. Aj keď sa každý diel vyrába rôzne, odtieň a lesk sú vytvorené tak, aby navzájom ladili. Farbe zodpovedá dokonca aj logo spoločnosti Sony, čo ešte zjednodušuje celkové zladenie.
Čakajú na vás módne farby, ale čo je ešte dôležitejšie, určite si nájdete tú, ktorá presne vyjadrí váš vlastný štýl. Ponúkané farby sú zo skupiny terciárnych farieb. Zvažovali sme dve hľadiská, pričom prvé je sýtosť. Tlmené tóny, ktoré sme vybrali, možno nie sú pri slúchadlách bežné, ale určite sú moderné. Aj odtiene sme dôkladne zvážili. Niekto môže jednu farbu označiť ako modrú, iný ako zelenú. Na základe toho sme vytvorili päť sviežich farieb, ktoré sú skutočne pôsobivé.
Každú farbu sme dôkladne vybrali tak, aby zodpovedala mnohým osobným štýlom. V oblasti módy sú ohnivá červená a citrónovo žltá výraznými odtieňmi. Smaragdová modrá a sýta ružová sú elegantné na rôzne príležitosti. A ako praktická možnosť je k dispozícii tmavá čierna. Prihliadali sme na úlohu každej farby, ako aj na rovnováhu v rámci tejto palety ako celku. Prehrávače Walkman® sú teraz dostupné v rovnakých farbách, takže si môžete pri počúvaní vychutnať aj vizuálnu harmóniu.
pôsobivé farby
produktov
Aoyagi, dizajnér
Ak chceme ponúknuť štyri modely slúchadiel a prehrávačov Walkman® v rovnakej farbe, musíme zjednotiť povrchovú úpravu asi 30 rôznych častí a materiálov. Po vynásobení piatimi farebnými prevedeniami tak získame až 150 rôznych častí. Zladenie farieb dá veľmi veľa práce, najmä preto, že jednotlivé časti sa vyrábajú v rôznych továrňach. Na konci tohto nekompromisného postupu však naše výrobky vďaka ich elegancii hovoria sami za seba. Funkcie a parametre budú pri výbere zvukovej techniky vždy dôležité, ale prečo si ich nevyberať aj podľa farby, ktorá vás upúta, tak ako pri výbere oblečenia?
dizajnu
Pôsobivé snímky a fotografie produktov plnia stránky našich interných materiálov ku kľúčovým vizuálnym prvkom. Pomáhajú nám skontrolovať, či sa vízie našich dizajnérov nestratili v záplave komunikácie. Držia nás takpovediac v jednej línii. Sú dôležitou formou zdieľania predstáv o veciach, ktoré vnímame, ale nevieme ich kvantifikovať.
Dojem z pôsobivých farieb získate už v okamihu, keď otvoríte škatuľu. Balenie je súčasťou celkového vizuálneho dojmu z výrobku a v tomto prípade farba vnútorného obalu zodpovedá farbe slúchadiel.
Vzhľad a dojem sú v súlade bez ohľadu na model, ktorý si vyberiete. Namiesto zdôrazňovania jediného produktu sme navrhli celú skupinu úžasných produktov. Premyslená komunikačná stratégia je jasná aj v pomenovaní série h.ear namiesto bežného číselného označenia modelov.
Vyjadrenie
individuality
Kitahara, umelecký riaditeľ
Séria slúchadiel h.ear vyniká medzi ďalšími slúchadlami od spoločnosti Sony svojím pôsobivým dizajnom. Kvalita zvuku bola iba začiatok. Zamerali sme sa aj na štýlovosť počúvania. Pri predstavovaní dizajnu preto zdôrazňujeme štýlovosť a individualitu namiesto funkcií a výkonu produktu, ktoré obvykle stoja v popredí. V realistických scénach, ktoré sme vybrali, si ľahko predstavíte seba podľa vlastných predstáv o štýlovosti.
Zostaňte verní svojmu štýlu vďaka slúchadlám h.ear s vysokým rozlíšením. Nová klasika od spoločnosti Sony, ktorá prináša lepší každodenný poslucháčsky zážitok pre širšie obecenstvo.
SÚVISIACE PRODUKTY
MDR-100AAP