5.0 na základe 4 recenzií zákazníkov

Recenzie zákazníkov v počte 4

3 Modely

Modely

0

Fantastické fotky a video v kompaktnom obale

Telo + 16 - 50 mm objektív s elektronicky ovládanou transfokáciou 26.08.2018 od AndreasB19

Moja prvá bezzrkadlovka a tiež môj prvý Sony fotoaparát. Predtým som používal hlavne Nikon. Kvalita obrazu je úžasná, oceňujem aj elektronický hľadáčik, ktorý sa zíde v lete pri jasnom slnku či v horšom počasí. Fotografie vychádzajú z A6300 už hotové na publikovanie, nie je potrebná takmer žiadna úprava, čo sa mi stalo po prvý krát medzi fotoaparátmi. Video v 4K je naozaj wow a páči sa mi aj možnosť natáčania v S-LOG s následnou možnou úpravou v post-produkcii. Najväčšou výhodou A6300 je jeho veľkosť - ideálne na cestovanie a vlastne kamkoľvek so sebou. Fotografie sa dajú zálohovať na cestách prostredníctvom jednoduchého prenosu do telefónu cez NFC či WiFi. Odporúčam, naozaj jeden z najlepších fotoaparátov aké som kedy mal.

Kvalita obrazu

Výborné

Funkcie

Výborné

Dizajn

Výborné

Jednoduchosť používania

Dobré

0

0

0

Super fotoaparát.Lepší ako som očakával

Iba telo 11.05.2018 od Igor228

Kúpil som ho pred mesiacom a som nadmieru spokojný

Kvalita obrazu

Výborné

Funkcie

Výborné

Dizajn

Dobré

Jednoduchosť používania

Dobré

0

0

0

Super nahrávanie videa

Iba telo 12.12.2016 od dajlabku

Väčšina ľudí sa sťažuje na absenciu dotykového displaya a stabilizátoru v čipe. Kto si ale prečítal funkcie tak vie do čoho ide, v tomto problém nevidím. Horšie je to s prehrievaním sa pri nahrávaní 4K videa (záleží aj od prostredia, ale niekedy je to nepríjemné).

Kvalita obrazu

Výborné

Funkcie

Dobré

Dizajn

Výborné

Jednoduchosť používania

Výborné

0

0

0

Vynikajúca mašinka

Iba telo 27.09.2016 od Joozi

Tento foťák je malý a ľahký a pritom prekonáva mnohé zrkadlovky. Kvalita obrazu je fantastická, ISO12800 použiteľné bez problému aj pri odovzdaní fotiek do svadobného albumu. Kvalita spracovania tela je výborná, povrchová úprava je veľmi estetická, foťák pôsobí pevne a celkom odolne. Vďaka výraznému gripu sa drží príjemne a isto, nie je problém s ním fotiť celý deň (napr. svadbu). Aj ovládanie je jednoduché a intuitívne, ovládacie prvky sú konfigurovateľné, takže do hlavného menu ani netreba chodiť. Úplne mi vyhovuje aj výdrž batérii, v praxi pri celodennom fotení svadby spotrebujem 4 batérie. Na záver chcem pochváliť to najlepšie, a to je automatické ostrenie. Sledovanie objektu funguje tak dobre, že už nie je potrebné nastavovať ostriace body. Mám to overené aj pri fotení v tmavom interiéri, naozaj sa na inteligentný AF dá spoľahnúť, len označiť subjekt, počkať na dobrý moment a dotlačiť spúšť. Dobré funguje aj ostrenie na oko, naozaj to uľahčuje napr. fotenie detí. Jedna vec, ktorá sa mi pred kúpou nezdala dôležitá, ale teraz už by som bez nej nechcel fotiť, je tiché fotenie. To je úplne fantastické, týmto foťákom sa dá fotiť v kostole, na koncerte, v divadle alebo aj pri nahrávaní CD v štúdiu. Môže sa to hodiť aj na fotenie zveri v prírode.

Kvalita obrazu

Výborné

Funkcie