4.0 na základe 3 recenzií zákazníkov

Jednoduchosť používania

Výborné

Recenzie zákazníkov v počte 3

0

GPS bud otrasné alebo mi nefunguje dobre

Telo + súprava diaľkového ovládania Live-View 29.05.2019 od Duso

Kamera ako kamera je super..ale čo som potreboval tak je to GPS a to je žiaš bud úplne zlé, alebo to na mojej kamere nejako nefunguje. Aj som to reklamoval ale vrátili mi to že je to OK. Po prvé trvá strašne dlho po zapnutí kamery čo GPS nájde satelity a zaznamenáva trasu a rýchlosť. Po druhé ak už začne zaznamenávať , tak zaznamenáva dosť pozadu, takže keď idem autom a snímam tachometer na aute tak sa rýchlosť nezhoduje, resp. akoby sa zhodovala ale s časovým odstupom. A zaznamenávanie trasy je tiež dosť mizerné a nikedy úplne iné ako v realite.

Kvalita obrazu

Výborné

Kvalita zvuku

Výborné

Funkcie

Výborné

Dizajn

Priemerné

Jednoduchosť používania

Dobré

0

1

0

SONY FDR-X3000R doporučujem ale ......

Telo + súprava diaľkového ovládania Live-View 20.03.2017 od Kotegajsi

+ hmotnosť, ovládanie jednoduchosť, prirodzené farby snímania, soft, rýchlosť nábehu snímania, GPS skvelé, - slabá baterka max 45min, slabo viditeľný displej, slabšie wifi - vypadáva, bez možnosti snímať zvuk po vložení do vodotesného krytu, slabý zoom, nemožno prepojiť do domácej sieti ( chýba uvedenie MAC adresy )možnosť automatického spojenia len s SMART telefónom ale s PC len za pomoci kábla USB - strašne pomalé prenášanie údajov - 4Gb snímok za 2,5 hodiny.

Kvalita obrazu

Výborné

Kvalita zvuku

Dobré

Funkcie

Priemerné

Dizajn

Výborné

Jednoduchosť používania

Výborné

0

0

0

Akčná kamera, ktorá nie je len akčnou

FDR-X3000 01.12.2016 od MMii

V krátkosti - Sony FDR-X3000 podáva vynikajúce výsledky obrazu, ktorý je aj v 4K rozlíšení bezproblémovo použiteľný. Oceňujem množstvo režimov nastavenia rozlíšenia, a tiež nastavenie šírky (stupňov) záberu. Vďaka týmto a mnohým ďalším nastaveniam či prispôsobeniu je kamera multifunkčne použiteľná. Jednoduché ovládanie je záležitosť, ktorú ocení množstvo používateľov. Netreba zabudnúť na diaľkový ovládač s LCD displejom, ktorý je do určitej hranice odolný voči vode. Ovládanie kamery cez tento ovládač je v plnom rozsahu, aj zapnutie/vypnutie. Ak si niekto takéto ovládanie vyskúša, len ťažko sa bude chcieť vrátiť k bežnému ovládaniu - len na kamere. To čo by som vyzdvihol, je - 1.Excelentná optická stabilizácia obrazu, ktorá plní svoj účel na 100%. 2. Záznam zvuku, ktorý ja na vysokej úrovni - vďaka stereo mikrofónu. (Trošku horšie je na tom záznam zvuku, ak je kamera vo vode-odolnom puzdre). 3. Výdrž batérie 4. Príslušenstvo, ktoré k iným kamerám nekúpite. 5. Konektivita - Bluetooth, Wi-Fi, GPS (Záznam z GPS sa prenáša do videa, v ktorom vidíte polohu a rýchlosť. 6. Program na strih a úpravu videa - Action Cam Movie Creator je dobre použiteľný. Okrem funkčnosti treba povedať aj to, že táto kamera veľmi dobre vyzerá, avšak je aj trošku ťažšia. Celkovo hodnotím toto zariadenie ako špičkový nástroj na natáčanie, nie len akčných scén. Opäť je to to pravé SONY. (Pár nevýhod - len špecifické príslušenstvo, v balení málo príslušenstva, záznam zvuku v puzdre)

Kvalita obrazu

Výborné

Kvalita zvuku